Altunhisar
Yıllar önce buradan tahinli almaya gittik .Tahinilinin dışardan gelmesini bekliyorduk..Uzun boylu çalışanı oturup burnunu karıştırıyordu.Midemiz altüst oldu hemen ondan ayrıldık asla gitmedim bir daha
Arkadaşlari görmek için yıllar sonra Niğde'ye gelmek ve Gece vakti 11. Buçukta bile hizmet vermek , leziz bir Adana salatası ile birlikte 350 liraya bana mantıklı geldi. Teşekkürler Ustam.
Bugun 2 adet tahinli aldim .tanesi 240 liradan toplam 480 lira.ama oradaki hanım efendi karttan çekim yaparsam 20 lira komisyon ücreti alırım dedi ve benden 500 lira aldi.bu arada ürünleri 5 kuruş etmez bildiğin şekerli hamur
Cok kotu inanilmaz kotu les kotu
0 verilecek ama 1 var Çiğ tavuk çıktı kıkırdak vardı
Genel olarak idare ederdi sadece televizyon başımda çok yuksek sesle açıktı
Kampanyada olduğunu görüp sipariş ettik ama yediğim en kötü birkaç dönerden desem yanlış olmaz. Benzin, mazot mudur bilemedim kötü bir tadı var.
İndirimde olduğunu görüp bir tavuk döner ve bir kebap söyledim. Yemeği yerken bi rüyada gibiydim çünkü hayatımda hiçbu kadar rezil bi kebap yememiştim. Tavuk döneri kebaptan daha beterdi tavuk tatsız ayrıca ketçap ne alaka abi kebap satan bir mekanın tavuk döneri neden has tavuk döner değil de hatay usulune yakın bi şey hatay usulu de diyemezsin tabi minimum 1 puan verildiği için 1 veriyorum 0 olsa 0 verirdim acilen kapatılsın mekan
Dürüm almıştım, dürümden değişik kötü tatlar geliyor.
sakım gitmeyin çok kötü mekan
Ne zaman yemek sipariş etsem hep aynı hüsranla karşılaşıyorum soğuk gelmesinemi geç gelmesinemi eksik gelmesinemi yorum yapıyım berbattttttt
Yediğimiz tavuk incikler ve kanatlar kanlı ve çiğdi. Kanatların üzerinde tüyler görünüyordu. Ayrıca tavuk bayat kokuyordu. Salatalar sanki bir gün önceden kalmış gibi sasılaşmıştı.
Köfte menü söylememe rağmen bildiğin baharat geldi.Gerçekten bu kadae köfte yediğimi hatırlamıyorum.Masaya gelen salata bile kokuyordu.Gerçekten salatayı bile beceremeyen bir restaurant.Kolay kolay yorum yapmam ama hayatımda yediğim en kötü yemekler arasına girer.Masada tek beğendiğim şey kutu kolaydı.Kebap desen kuyruk yağından başka birşey değil.Et demeye bin şahit ister.Gerçekten sağlığınızı düşünüyorsanız yanından bile geçmeyin.
Berbat sakın gitmeyin
Pişmanlık... Kalite denen bir şey yok. Üstelik Pişmiş tavuğun üstüne çiğ tavuk takiyorlar.
Deneyimlediğim en kötü restorandı pişmiş tavuk dönerin üstüne çiğ döner taktılar. Et döner aldık eti et değil tadı tuzu yok. Puanlamalari ve yorumlara dikkat edip gelen kişiler gelmesin pişman olurlar.
nereden başlasam bilemiyorum dolap kokan salatalar maydonoz tabaüındaki başkasının tabağından alınan soğan kokulu sumaklı limonlar mercimek çorbası istenmesine rağmen gelen ezogelin ve ezogelinin içindeki tuhaf baharat sapları tuhaf kokulu ve aşırı yağlı lahmacunlar paketlenirken yalanan parmaklar şahit olduğumuz her şey bizim bir daha gelmemeye yemin ettiğimiz noktalardı asla tavsiye etmiyorum
3 gün üst üste 3 kez sipariş verdim kurye kaza yaptı yalanını 3 kez söylediler ve kurye apartman dairesine çıkmıyor bile işletme sahibini aradığımda ise benimle labali labali konuşuyor sakın yolunuz düşmesin buraya aldıkları her bir lira helal olmasın tek dileğim bu hizmet sıfır böyle esnaf olunmaz !!!!
| (0388) 232 99 40 |
| Dönerci |
| 2.0 / (63 yorum) |