Karaaslan Döner Salonu

Karaaslan Döner Salonu

Altunhisar

Yorumlar
Oya Saygin
Oya Saygin bir hafta önce

Yıllar önce buradan tahinli almaya gittik .Tahinilinin dışardan gelmesini bekliyorduk..Uzun boylu çalışanı oturup burnunu karıştırıyordu.Midemiz altüst oldu hemen ondan ayrıldık asla gitmedim bir daha

Huseyin Bilik
Huseyin Bilik 3 hafta önce

Arkadaşlari görmek için yıllar sonra Niğde'ye gelmek ve Gece vakti 11. Buçukta bile hizmet vermek , leziz bir Adana salatası ile birlikte 350 liraya bana mantıklı geldi. Teşekkürler Ustam.

gokhan ralsula
gokhan ralsula bir ay önce

Bugun 2 adet tahinli aldim .tanesi 240 liradan toplam 480 lira.ama oradaki hanım efendi karttan çekim yaparsam 20 lira komisyon ücreti alırım dedi ve benden 500 lira aldi.bu arada ürünleri 5 kuruş etmez bildiğin şekerli hamur

Yusuf Demiraslan
Yusuf Demiraslan bir ay önce

Cok kotu inanilmaz kotu les kotu

Hatice Yücel
Hatice Yücel bir ay önce

0 verilecek ama 1 var Çiğ tavuk çıktı kıkırdak vardı

Kağan İçli
Kağan İçli bir ay önce

Genel olarak idare ederdi sadece televizyon başımda çok yuksek sesle açıktı

Engin Ergen
Engin Ergen bir ay önce

Kampanyada olduğunu görüp sipariş ettik ama yediğim en kötü birkaç dönerden desem yanlış olmaz. Benzin, mazot mudur bilemedim kötü bir tadı var.

Gökhan Ergen
Gökhan Ergen bir ay önce
emir cokaslan
emir cokaslan 2 ay önce

İndirimde olduğunu görüp bir tavuk döner ve bir kebap söyledim. Yemeği yerken bi rüyada gibiydim çünkü hayatımda hiçbu kadar rezil bi kebap yememiştim. Tavuk döneri kebaptan daha beterdi tavuk tatsız ayrıca ketçap ne alaka abi kebap satan bir mekanın tavuk döneri neden has tavuk döner değil de hatay usulune yakın bi şey hatay usulu de diyemezsin tabi minimum 1 puan verildiği için 1 veriyorum 0 olsa 0 verirdim acilen kapatılsın mekan

Gökhan ERGEN
Gökhan ERGEN 3 ay önce düzenlendi

Dürüm almıştım, dürümden değişik kötü tatlar geliyor.

Emirhan Karanfil
Emirhan Karanfil 3 ay önce

sakım gitmeyin çok kötü mekan

Mustafa Tıncer
Mustafa Tıncer 4 ay önce

Ne zaman yemek sipariş etsem hep aynı hüsranla karşılaşıyorum soğuk gelmesinemi geç gelmesinemi eksik gelmesinemi yorum yapıyım berbattttttt

Gizem Yerel Rehber
Gizem Yerel Rehber 5 ay önce

Yediğimiz tavuk incikler ve kanatlar kanlı ve çiğdi. Kanatların üzerinde tüyler görünüyordu. Ayrıca tavuk bayat kokuyordu. Salatalar sanki bir gün önceden kalmış gibi sasılaşmıştı.

Emre Acikgoz
Emre Acikgoz 6 ay önce

Köfte menü söylememe rağmen bildiğin baharat geldi.Gerçekten bu kadae köfte yediğimi hatırlamıyorum.Masaya gelen salata bile kokuyordu.Gerçekten salatayı bile beceremeyen bir restaurant.Kolay kolay yorum yapmam ama hayatımda yediğim en kötü yemekler arasına girer.Masada tek beğendiğim şey kutu kolaydı.Kebap desen kuyruk yağından başka birşey değil.Et demeye bin şahit ister.Gerçekten sağlığınızı düşünüyorsanız yanından bile geçmeyin.

Abdullah Güleç
Abdullah Güleç 6 ay önce

Berbat sakın gitmeyin

Kaan ÖZTÜRK
Kaan ÖZTÜRK 8 ay önce

Pişmanlık... Kalite denen bir şey yok. Üstelik Pişmiş tavuğun üstüne çiğ tavuk takiyorlar.

Alperen Akcan
Alperen Akcan 8 ay önce

Deneyimlediğim en kötü restorandı pişmiş tavuk dönerin üstüne çiğ döner taktılar. Et döner aldık eti et değil tadı tuzu yok. Puanlamalari ve yorumlara dikkat edip gelen kişiler gelmesin pişman olurlar.

Kayra YILMAZ
Kayra YILMAZ 8 ay önce

nereden başlasam bilemiyorum dolap kokan salatalar maydonoz tabaüındaki başkasının tabağından alınan soğan kokulu sumaklı limonlar mercimek çorbası istenmesine rağmen gelen ezogelin ve ezogelinin içindeki tuhaf baharat sapları tuhaf kokulu ve aşırı yağlı lahmacunlar paketlenirken yalanan parmaklar şahit olduğumuz her şey bizim bir daha gelmemeye yemin ettiğimiz noktalardı asla tavsiye etmiyorum

Halil İbrahim Kılınç
Halil İbrahim Kılınç 9 ay önce
yüksel
yüksel 10 ay önce

3 gün üst üste 3 kez sipariş verdim kurye kaza yaptı yalanını 3 kez söylediler ve kurye apartman dairesine çıkmıyor bile işletme sahibini aradığımda ise benimle labali labali konuşuyor sakın yolunuz düşmesin buraya aldıkları her bir lira helal olmasın tek dileğim bu hizmet sıfır böyle esnaf olunmaz !!!!

İletişim Bilgileri
(0388) 232 99 40
Dönerci
2.0 / (63 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.