Yazıhan
Herkese tavsiye ediyorum
Depremde yıkılmış şuan yerinde değil çok üzüldük haberiniz olsun..
Taş fırın ekmeği ve hizmeti güzel
Tırcı olarak her lokantada durmam ama oradan durmadan geçmem gerçi yeri çok geç fark ettik tek eksikleri lokantanın reklamı yok lokanta olduğu belli olmuyo yetkilerin bı el atması lazım bide çok ilgili personeli var garsonlar ustalar özel olarak ilgileniyolar
Hem dinlenme tesisi, hem de mesire yeri manzara ve hizmet olarak çok güzel. Mısır ekmeğini tavsiye ederim. İyi vakit geçirdik işletme yönetimine teşekkür ederiz.
Güler yüzlü ve hijyenik ortamınızdan dolayı teşekkür ederiz ☺️Artık uğrak yerimiz????
Yemekleri, hizmeti çok iyi personeli kibar ve ilgili Teşekkür ederiz ailece gidilecek ve güzel vakit geçirilecek bir mekan.
Normal bir yer
| (0422) 754 31 05 |
| Dinlenme Tesisi |
| 3.7 / (229 yorum) |