Çankaya
Gerçekten dolu dolu porsiyonu olan çok lezzetli bir yemekti güller yüzlü ve samimi bir servis hizmet aldık tuvaleti de beklediğimden çok temiz ve oldukça bakımlıydı. Değerlendirmeyi objektif bir şekilde yaptım
İlk defa tercih ettim herşeyi ile mükemmeldi yemeğin gelme hızı lezzeti harikaydı.
Çok güzel ve tatlı bir yer herkes çok ilgiliydi biz iftar için gittik ve her şey çok güzeldi, tıka başa doyduk çorbalarına da bayıldık kesinlikle gitmenizi öneririm
iftar için rezervasyon yapıp gittik tek kelime ile BAYILDIK eti sulu ve lezzetliydi yanındaki aperatifler de çok sıcak ve güzeldi çorbaşı da keza öyle çalışanları güler yüzlü ve ilgiliydi teşekkürler
Harika bir işletme. Herkesin emeğine sağlık ✨
Donerleri cok lezetliydi ikrsmlari cok boldu hepsi guzeldi ilgileri cok iyidi herkese tavsiye ediyorum
döner eti de,ekmeği de lezzetli değildi . çay karton bardakta ikram edildi.
Porsiyonları ufaktı. İçecek pahalıydı. Dönerde beklenilen lezzeti bulamadık.
Dönerler lezzetli fiyat uygun. Menü özenli idi.
Nezih ortam, temiz ve hijyenik açık mutfak, güzel servis ve lezzetli döner. Mahallemize hayırlı olsun!
Döner çok lezzetli. İkramlarla birlikte gözümüz de midemiz de doymuş oldu.
Lezzeti ortalama fiyatılar normalin bir tık üstü
Döneri denedim ve gayet lezzetliydi. Fiyatlar makul, yan ürünler yeterli ve lezzetli. Çalışanlar güler yüzlü.
Döner Gayet başarılı, Servis döner 500 Kola 100 TL
Öncellikle mekan küçük ve şirin, içi de tuvaletleri de gayet temiz, cadde üstü park yeri biraz sıkıntılı, çalışanlar gayet iyiydi???????? Dönere gelirsek, porsiyonlar büyük, servis döner 150gr, lavaşta 120gr. Biz saat öğlen 3 gibi gittik döner maalesef kuruydu☹️belki sirkülasyonun fazla olduğu bir saatte böyle değildir.Yanında gelenler gayet iyiydi, patatesi baya begendik. Yemek sonrası çayı karton bardakla verdiler, tuvaletinde el kremi bile olan bi yer çayı bence cam bardakta vermeli☺️ Yolum düşerse ileriki zamanlarda tekrar denerim..
Doyurucu ve iyi mekan döner lezzetli
Açılalı iki ay olmuş, tavsiye üzerine gittik. Dönersever biri olarak çok çok beğendim. Dükkana hanım eli değmiş belli renkler sıcacık, küçücük dükkanı o kadar ferah göstermiş ki… El yıkama yerini görünce bir oh dedim… Tuvalet korkulu rüyamız o da ne adeta beş yıldızlı otel banyosu! Kremler sabunlar kokular… Mis gibi mis… Ortam şahane, döner şahane, sunum çok özenli, ses yok, sahipleri ivedi bir şekilde işini yapıyor. İnşallah çok uzun ömürlü olur. İnşallah kaliteden ödün vermezler. Döner yumuşak ve güzel. Lavaş, servis, dürüm, pide ile de tercih edilebilir. Müzik sistemlerine bayıldım. Özel DJ tutmuşlar????✨
| (0312) 441 06 62 |
| Dönerci |
| 4.9 / (79 yorum) |