Kadirli
Tek kelime ile mükemmel
Ciğerler orta iyiydi içerisi soğuktu tuvalet çok pis kokuyordu her kağıt salatalarda kucucuktu bence çok kötü tavsiye etmemj bir yemek 50dk geldi
Dün ailecek gittik hijyenik bir ortamdı hizmetleri ve kıyma servisleri harikaydı
Çok güzeldi elinize sağlık garsonlar yemekleri çalışsan insanlar çok iyidi
| 0542 486 80 02 |
| Dönerci |
| 3.7 / (3 yorum) |