Kadıköy Belediyesi Dr. Rana Beşe Sağlık Polikinliği

Kadıköy Belediyesi Dr. Rana Beşe Sağlık Polikinliği

Kadıköy

Yorumlar
Umit Arif Sipahi
Umit Arif Sipahi bir hafta önce

Başta Dr. Volkan Karalök olmak üzere tüm Râna Beşe doktorlarına bunca yıldır sundukları mükemmel sağlık hizmetleri için teşekkür ederim. Resepsiyon ve kat sekreterlerine de her zamanki güler yüzlü yardımları için teşekkürler. İyi ki Râna Beşe Polikliniği var!

Şebnem Sönmezer
Şebnem Sönmezer bir ay önce

12.12.2025 tarihinde Diyetisyen Nursena Çoban ile görüşmeye gittim.Ben hayatımda bu kadar kötü bit diyetisyen görmedim.Ekrandan okuyup liste yazmaya çalışıyor.Buyuk bir sabırla dinledim.Çıkarken hoşçakalın dediğimde ise cevap bile vermedi.Acilen değiştirilmesi gerekli bir diyetisyen .

saime ozdamar
saime ozdamar bir ay önce

Çok memnunum. Laboratuvar güvenli. Doktorlar ve personel güven veriyor çok da nazikler. Evime de yakın. Yıllardır giderim. Herkese teşekkür ederim. Varolunuz efendim.

Elif Soycan
Elif Soycan 4 ay önce
Belgin Zorlu
Belgin Zorlu 4 ay önce

Kan testi için gittim. Ertesi gün öğlen sistemden görebilirsiniz dediler. 7.500 TL ödeme yaptım. Bugün 5 gün geçti sisteme tek bir değer yüklenmiş. Ciddiyetsizlik, dalga geçmek. Gitmenize gerek yok.

R M
R M 5 ay önce
Ü. Melek Kazan
Ü. Melek Kazan 6 ay önce

Kadın doğum uzmanı nilgün tandoğan hanımdan o kadar memnunum ki. Hastayla olan iletişimi, tıbbi bilgisi, hiçbir şeyi atlamadan detaylı incelemesi gerçekten çok çok iyi bir doktor. Kadın doğum uzmanı olan nilgün hanımı bütün gebelere öneririrm.

Ebru Kapucu
Ebru Kapucu 7 ay önce

Hastasınız bir umut gidiyorsunuz ve doktor yüzünüze bile bakmıyor.! Annemi kardiyologa götürdüm götürmez olaydım bırak muayeneyi yüzüne bakmıyor insanın.! Tamamen vakit kaybı!

Ahmet Sokulluoğlu
Ahmet Sokulluoğlu 8 ay önce

Bu gün kardiyoloji bölümüne muayneye gittim çalişanlar güler yüzlü ve yardımcı. Dr. Atilla Yavuz bey dört dörtlük sıkı bir muayne.yapıp sorunları dinledikten sonra reçete yazdı. Her bakımdan çok memnun kaldım

Özkan Gündoğan
Özkan Gündoğan 8 ay önce

Evlilik işlemi için başvuru yaptık, tahlilleri yapmak için, eşim yabancı uyruklu olduğu için. Buraya yonlendirildim, öncesinde telefonla arayıp fiyat bilgisi aldım, eşim için 1500 erkek için 1875 TL fiyat verdiler, bende fazla para vermemek için kendi aile hekimimde devlette yaptırdım sadece akciğer filmini burada yaparım o zaman niyetiyle gittim. Karsilamadaki arkadaşlar sadece eşim için burda yapacaksanız kadınlarda istenmeyen bir testi daha ilave edip 1875 TL ye çıkardılar benim bir tek akciğer filmi için 420 TL talep ettiler, bu yapmış olduğunuz uygulama yanlıştır, ben kendilerine ilettim aile hekimim anemi testini bende aldı sma testinide aldı, siz şimdi ben sizde yapmadım diye fazla para istiyorsunuz soyguncusunuz, yazıklar olsun. Eğer belediye başkanı bu yazdıklarımı okuyorsa bir el atın isterseniz, Not. Her kata su sebili koymuşsunuz ama yanına bir bardak koymayip insanları susuz birakmayada hakkınız yok idari mudurunuz kimse bir ilgilensin, ilaveten girişteki güvenlikler den başlayın insanlara nasıl yardımcı olacağını ve davranmasını gerektiğini, kimsenin umrunda değilsiniz bu binada yazıklar olsun.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.