Şişli
İnsan sağlığına savaş açmış işletme. Çok acelem vardı geçerken hızlıca bir şeyler atıştırmak istemiştim. Normalde çok fazla yorum yapan biri de değilim ama bu işletme bunu gerektirdi. KAÇIN!
Şişlide otururken her hafta yerdim o kadar lezzetli ve güzeldiki hani sadece 5 ay yemedim bu kadar Herşeyi maf edemezdi bi işletme gerçekten hayal kırıklığına uğradım çok kötüydü eski çalışanlarda yoktu ondan mı bilmiyorum ama berbat olmuş tavuk döner lütfen eski lezzetinize geri dönün o tadı istanbulda bulamadım sizde kaybetmişsiniz
FİYATI UYGUN AMA PAHALI OLAN DÖNERLERE BİN BASAR MÜKEMMELDI ELİNİZE SAĞLIK
fiyatı uygun diye zehirli falan sanmayın kesinlikle çok güzel bir lezzet çok uygun bir fiyat beş gün boyunca buradan yedim tek hissettiğim daha iyi olmaktı
101 milyon İç kısmı doğamız gibi yemyeşil tavuk eti değil kıkırdak desen Alası var ve bunun fiyatı 270 TL
مطعم عنده شورما لذيذه واسعارهم مناسبه
Rezalet döneri var yemeyin yedirmeyin
| (0212) 291 47 48 |
| www.jetdoner.com |
| Dönerci |
| 4.1 / (617 yorum) |