JANTLAS OTOMOTİV E-TİCARET TOPTAN VE PERAKENDE

JANTLAS OTOMOTİV E-TİCARET TOPTAN VE PERAKENDE

Akkışla

Yorumlar
Osman Cilsal
Osman Cilsal bir ay önce
Bedir66 Gök66
Bedir66 Gök66 2 ay önce

2023 yılında lastiklerimi değiştirdim ve otel hizmeti için buraya bıraktım 2024 yılında şehir dışında olduğumdan dolayı gelip almak yada lastiklerimi değiştiremedim şimdi gittim lastiklerin yok diyorlar esnaflaklık böyle olmaz yazık

Serdar Gok
Serdar Gok 5 ay önce

Araçlarınızın Lastik bakımını yaptırabileceğiniz her marka lastik ve Jant bulabileceğiniz hızlı sağlam ve güleryüzlü hizmet yazlık ve kışlık lastiklerinizi takstli uygun fiyata alabileceğiniz işletme tavsiye ediyorum

Furkan Aydoğmuş
Furkan Aydoğmuş 9 ay önce

Kayseride görüp görebileceginiz en temiz ve düzenli iş yeri fiyatlarıda yaptıkları işe göre gayet güzel tavsiye ederim

By Keynesyen
By Keynesyen 9 ay önce

2-3 yıl lastik değişimi ve otel hizmetini kullandım. Her gittiğimde değişim artı otel ücreti alındı. Ve fiyatları sürekli artıyor en son yaz ayında yeni lastik aldım başka yerden oteldeki lastikler eski olduğu için değişim yapmadan eskileri isteyince otel hizmet ücreti diye para aldılar zorla. Her değişimde hem değişim ücreti hem otel ücretini peşin alanlar en son değişim yaptırmadığım halde yine para aldılar. Helal etmedim zaten bi dahada gitmedim.

Ahmet
Ahmet 11 ay önce

Pahalı sanayiyi tercih ediniz

Furkan Aslan
Furkan Aslan bir yıl önce

Kayseride görüp görebileceginiz en temiz ve düzenli iş yeri fiyatlarıda yaptıkları işe göre gayet güzel tavsiye ederim

mutlu yaşar
mutlu yaşar bir yıl önce

Herhangi bir problem yaşamadım hızlı ve temiz işçilik yaptılar.500 e de değiştirenler var ama 600 liraya değiştiriyorlarmış

RADTEK38
RADTEK38 bir yıl önce düzenlendi

Bi lastik değişimi 600 TL müşteri memnuniyeti sıfır olsa da olur olmasa da olur muhabbetindeler tok esnaf saygı sıfır sürekli giderdim ama bu muhabbetten sonra gitmem kimseye de önermem... (Bir yazmıyor bi yazıyor birincisi ikincisi verdiğiniz fiyat zaten pahalı indirim yapsan nolur üçüncüsü de saygısız arkadaş git başka yerde değiştir değişmem sıra çok felan diye yalan söyledi iyi günler

Yasin AÇIKGÖZ
Yasin AÇIKGÖZ bir yıl önce

En baba %3 komisyon ödedikleri kredi kartı için %20 komisyon istemek ahlaksızlık. Neymiş kart olursa 600. Nakit olursa 500 imiş. Kaldı ki yine piyasanın çok üstünde bir işlem yapıyorlar. Bir daha tercih etmeyeceğim.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.