İznik
Yemekler çok çeşitli. Hepsi enfes. Özellikle iskenderini kesinlikle tavsiye ederim. Mekan tertemiz, personel çok güleryüzlü ve yardımsever. Kısaca Efsane.
Hayatımda yalnızca 2 kere döneri bitiremeyip kediye köpeğe verdim onlardan birisi idi oldukça hassas bir şekilde arayıp yorumlara istinaden gitmemize rağmen bursada 80 yıllık meşhur iskenderciden daha fazla ödeme yapıp bitiremediğimiz bir döner.. aşırı yağlı ve pahalı
Pilavlı tavuk döner, pideli köfte ve sonrasında süt helvası yedik. Lezzetleri gayet iyiydi. Yediklerimizden çok bizimle ilgilenen kıvırcık saçlı ablanın yaklaşımı çok iyiydi. İşletme çalışanları genel olarak çok güler yüzlü bir yaklaşıma sahip
Her şey çok güzeldi çok beğendik yemekler de çok güzeldi pideki köftesi müthişti????
Yani gayet iyiydi ama döneri kuru geldi bana. Çiçindede çok fazla birşey yoktu, şahsen ben marul, domates vb. mazemelerinde olmasını isterdim. Biz öğlen 1 gibi gittik öğle arasına çıkan öğrenciler olduğu için bayağı kalabalıktı o yüzden yemek biraz geç geldi o yüzden öğlen gitmenizi pek önermem. Sonuç olarak gidilebilecek bir mekan.
Sehr gutes Essen und super Personal. Komme gerne wieder. ????????
Süt helvası güzel.
Bayıldımmm dönerine ezmelerine işletme sahipleri çok güler yüzlü ve ilgili eski usüll döner için teşekkürler çok memnun kaldık mutlaka tavsiye ederiz bol kazançlar aile sıcaklığında bir işletme çaylar ikramdı teşekkür ederiz
| 0507 342 70 02 |
| Dönerci |
| 4.7 / (715 yorum) |