İznik
Çok güzel dönerleri efsane bir çok nerden güzel ve herkese tavsiye ederim hayırlı işler dilerim
Hiç hijenik degil
Servisleri yemekleri mükemmel
Yıllardır buradan döner yiyorum döneri çok güzel
Adama bi tane döner sipariş ettim adam uzak orası diyerek getiremem dedi