Esenyurt
Fizik tedavi uzmanı sinem ereye tedavi sürecimde desteği bilgisi ve güler yüzü için teşekkür ederim. Hastanedeki tüm olumsuzluklara karşı pozitfliği ve çözüm odaklı olması çok güzel. Tesekkürler
Erkan Bulut göz hekimi hocam iyili sisin gibi doktorlar var teşekkür ederim.İlginize alakanıza güler yüzünüze sağlık
Erkan hocam bu işte tanıdığım en tecrübeli en ilgili hekimdir kesinlikle tavsiye ediyorum.
Cok iyi çok temiz bir hastane
Güven deyince de siz *****
İstinye Liv Bahçeşehir Hastanesi’nde yaklaşık iki yıldır fizik tedavi almaktayım. Fizyoterapistim Selin Hanım, mesleki tecrübesi ve uzman yaklaşımıyla tedavi sürecime önemli ve gözle görülür katkılar sağlamaktadır. Bunun yanı sıra, her zaman güler yüzlü ve motive edici tavrıyla bu zorlu süreci azimle ve kararlılıkla sürdürmeme destek olmaktadır. Kendisiyle yollarımın kesişmiş olması benim için gerçekten büyük bir şans.
İmran alıcı hanımla gebelık paket alımı için görüştük ve görüşmelerimizden kaynaklı çok memnun kaldım ????????
İğne korkusu olan biri olarak kan tahlillerim ve görüntülemeler için İstinye Üniversite Hastanesi Liv Hospital Bahçeşehir hastanesini ziyaret ettim. Kan işlemlerinde nefes alıp verirken sürecin tamamlandığını söylemeleri beni şaşırttı.İlgileri ve detaylı yönlendirmeleri ile hızlı ve kendimi özel hissettiren bir hizmet aldım. Ellerinize sağlık.
Merve hanım 'ın ilgisi ve güler yüzlü olması için çok teşekkür ederiz
Eskiden beri bu hastaneye geliyorum. İlk defa bu sene daha berbat gördüm. Personeller mutlu görünmüyor. Mutlu görünmedikleri için bizlere yansıyor. Tecrübeli personel yok. Sürekli telefonla arayarak soruyorlar ya da yanındakine sorarak iş yapıyorlar. Saatlerce serum sırası bekliyorsun. Bu sene evime yakın olsa da son gelişim olacak...fizik tedavi bölümünü saymıyorum bile cihazlar eski personeller berbat stajyer alıyor sizi fizyoterapistinizi bulabilmeniz mucize. Bankoda sürekli yüksek sesle konuşan her işi söylene söylene yapan Kardelen hanım yanında sakin çalışan kızı da etkiliyor. Bekleme alanında sadece o kızın sesini dinliyorsunuz. O günlük sandım ve sonrasında seans boyunca hep aynı olduğunu anladım. Hastaların arkasından söyleniyor ve bunu bizim duyacağımız bir tonda yapıyor.
Profesyonel ve güvenilir bir sağlık kurumu. Hizmet kalitesinden oldukça memnun kaldım. Ayrıca İmran Alıcı Hanımefendi’ye ilgi ve alakaları için teşekkür ederim.
Fizik tedavim için muayene oldum doktor sibel hoca ve fizyoterapist elif akkaya hanım çok ilgili ve çok profesyonel yaklaştıları bunun için ayrıca teşekkür ederim
Tedavi sürecim de doktorum Saim beyden çok memnun kaldım hastane hizmetinden memnunum herşey çok güzeldi çok teşekkür ederim
fizik tedavideki ilayda ablam çok sempatikti işinde de çok başarılı çok teşekkür ederim
fizik tedavi bölümü için gelmiştim hastaneye başta Elif hanım olmak üzere İlayda hanıma da teşekkür ederim son derece ilgili ve yaptıkları işte başarılılar
El bileği ameliyatı sonrası fizik tedavi gördüm.Tedaviden çok memnun kaldım.Fizyoterapistim Didem hocaya teşekkürler.
Öncelikle İmran hanıma ilgisi ve güler yüzü için teşekkür ederiz hastane için zaten diyecek bir şey yok herşey mükemmel