İstanbul Lastik Jant

İstanbul Lastik Jant

Akkışla

Yorumlar
Kamil Büyükkaya
Kamil Büyükkaya bir ay önce

Kışlık lastikler için yeni jant taktırdım. Lastik takıldıktan sonra Balans olduğunu fark ettim. gittim 2. Kez ayar yaptılar. Oda olmadı. Yine gittim bu sefer fren diskinden olabilir biz geçici balans yapıyoruz gibisinden geçiştirdiler. Dilerdimki işinizin arkasında olan bir firma olsaydınız. Sanayi esnafı yine şaşırtmadı. İkinci bir masraf daha ettim. Adalet yerini bulur şüphe yok.

Semih Aksoy
Semih Aksoy 2 ay önce

Megane 4 aracımın jantlarını elektrostatik toz boya yaptırdım çok memnun kaldım. 1 günde yapıp teslim ettiler.

Nasıf Başar
Nasıf Başar 10 ay önce

İstanbul lastik-jant, Mustafa usta ve İdris usta dört dörtlük insanlar, dürüstlük desen, hürmet desen, güler yüz desen, hepsi var. ustalık desen ikiside işlerinin uzmanı, fiyatları piyasaya göre daha makul, verdikleri hizmet piyasaya göre daha kaliteli ve özenli, 5 Yıldızdan fazlası olsa hak ediyorlar, ödediğim ücretten ve aldığım hizmetten gayet, son derece memnun kaldım, Chevrolet Spark aracıma 155/70 R 13 Laufen marka 4 mevsim Lastik taktırdım, bu lastiklerin üretim tarihi 2024 ün 48 inci haftası Bu lastikleri mustafa usta siparişle kocaeli den getirtti, ve bu lastiklerin kore malı, kaliteli, ömürlü, ve hesaplı olduğunu bana söyledi, ve sözlü olarak garantisinide bana verdi, İdris ustada makul fiyata çelik siboplar taktı, lastiklerin balansını özenli şekilde ayarladı, sonrada bijonların somunlarını yarıya kadar eliyle sonrada diş kaptırmadan tabancayla sıktı, sohbet ettik, oruç olmasaydı çay kahve söylerdim dedi, bende teşekkür ettim, içmiş gibi olduk usta dedim, eski lastikleri istedim, ambalajlayıp bana verdiler, işiniz rast gelsin ustalar, yolunuz her daim açık olsun.

Cemil ÇETİN
Cemil ÇETİN bir yıl önce

Corolla aracıma yeni jant ve lastik taktırdım.İlgisi güler yüzlülüğü ile bizi ağırlayan ve uğurlayan Mustafa beye çok teşekkür ederim.Bereketli işleriniz olsun.

ahmet ipekdere
ahmet ipekdere 2 yıl önce

Gayet hızlı ve güvenilir. Güler yüzlü esnaflıkları güzel.

İsmail YALÇIN
İsmail YALÇIN 2 yıl önce
Berkay TÜRKMEN
Berkay TÜRKMEN 2 yıl önce
Şevki Selek
Şevki Selek 3 yıl önce
Bekir Ozden
Bekir Ozden 3 yıl önce düzenlendi

Ellerine sağlık Çok Memnun kaldım Herkese tavsiye ederim ????

Sinan CEYLAN
Sinan CEYLAN 4 yıl önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.