Gölbaşı
Adıyaman şubesinde alışveriş yapacaktım çok fahiş fiyatlar ve ürünler kalitesiz yazık günah bu ekonomi de tavsiye etmiyorum alışveriş yapmam yaptırmayın.
Çok fahiş fiyatlar taksi yapıyorlar diye iki katına alıyoruz ürünleri üstüne üstelik kurulum için bile rezil olduk asla tavsiye etmiyorum. Çalışanları da pirim için ilgili ürünlerin kalitesiz. Ve bir yerin elemanlarına olan davranışı çok önemlidir benim için kalitesiz bir yer asla dolandırılmayın lütfen dikkat edin
Ürünleri çok kötü aldım 1 ay kullanmadan hepsi berbat oldu
Seyehatlerde kullanmak maksatlı buharlı ütü aldım bence personel gayet kibar ve güleryüzlü
Bu ne biçim bir iş yapmak madem o telefon numarasını oraya koymuşsunuz telefonlara bı zahmet bakın
Telefonunuza bir zahmet bakın. Güvenilmez bir yer olduğu her yerden belli
Bende hiç memnun kalmadım o kadar ki iğrenç bir yer lütfen oradan alışveriş yapmayın hiç tavsiye etmiyorum ürünlerinin arkasında durmuyorlarrrrr
avm olarak güzel bir iş yeri
| (0416) 216 15 25 |
| www.istanbulavm.com.tr |
| Alışveriş merkezi |
| 3.4 / (52 yorum) |