Belen
Yemek iyi değil fakat kötü de değildi ortalama bir döner fakat boyutu küçüktü o yüzden puan kırdım
Hatay'ın dönerini lekeleyen bir yer
Sarımazı bölgesinden geçerken sürekli tabelasını gördüğüm fakat ilk kez durup deneme şansı bulduğum bir dönerciydi. Tavuk dönerlerini bayağı beğendim diyebilirim. Dönerin lavaşı ince güzel kızarmıştı, iç malzeme ve sos oranı ise yerli yerindeydi. Denemenizi tavsiye ediyorum.
Bir saat oldu hayla gelmiyor
Abi ben attım ben ben
Kötü yorumları anlamıyorum döner denilince iskenderunun en iyisi istanbuldan gelince ilk uğradığımız yer elinize sağlık
Antakya usulü döneri müthiş
أسعاره مرتفعة
Söylediğimiz iki dönerden birisinin ekmeğinin dışı tamamen yanmıştı yiyemedik çok geç geldi dönerimiz ekmekte bayattı tarif ettiğimiz gibide yapılmamıştı bir daha söylemeyi düşünmüyoruz
| 0546 613 59 60 |
| Dönerci |
| 4.1 / (302 yorum) |