İslahiye Devlet Hastanesi

İslahiye Devlet Hastanesi

İslahiye

Yorumlar
Sinan Kaya
Sinan Kaya bir ay önce

Tam 1 saattir röntgen çekilecez hastamız kalp hastası durumu hiç iyi degil rötgen çeken arkadaş piyasada yok nasıl bir hastane burası

Merve Şahan
Merve Şahan 2 ay önce

Koskoca ilçede bir tane cildiye doktoru vardı o da gitmiş. Yazık valla kadın resmen kaçtı kurtardı kendini. Nasıl bir hastaneyse doktorlar bile kalmak istemiyor. Temizlik sıfır. Yönetimin bir şeyler yapması lazım böyle gitmez.

MUHAMMED ELMUSA
MUHAMMED ELMUSA 2 ay önce
Murat Çinko
Murat Çinko 2 ay önce

Hastane demeye bin şahit acile Bile nurdoğan veya hassa gidiyorum en azından temiz böyle bir hastane tarihte yoktur arkadaş hekimlerin bile diplomaları incelenmeli tansiyon 8 arkadaşıma normal dedi hekim:))))

Nur43 Altintaş
Nur43 Altintaş 2 ay önce

Endeskopi çekilmeyen hastanede gördük neyse diğer şeylerden bahsetmek bile istemiyorum sağlık ocağına gidin daha verimli ????

Yasine Bulbul
Yasine Bulbul 2 ay önce

Hastane temizlik açısından bir rezalet hasta mahremiyeti yok gelen hastalarla ilgilenmek bir yana umursamiyorlar bir çok bolumun doktoru yok hastanede Türklerden çok Suriyeliler var iki defadan fazla şiddetli bir enfeksiyon yaşadım ve sadece bir ilaç ve bir solisyon verilip gönderildim bazı doktorla hastalarıyla ilgilenmek bir yana durumu açıklamadan tahlil istiyor veya ilaç yazıp gönderiyor sırada bekleyen çok fazla hasta var ama kimse bakmıyor bir yolda en az 10defa teftiş edilmesi gerekiyor

Erkan Yilmaz
Erkan Yilmaz 2 ay önce

Deneyimsiz doktorlar var sıra bekleyen vatandaşlara bakmıyorlar

Gamze Bişgin
Gamze Bişgin 3 ay önce

Kısaca ölüm Hastanesi doktorlar başından atmak için sevk veriyorlar ama gittiğimiz hastanede ne bölüm var ne doktor böyle rezil bir hastane ilçemizde olduğu için çok üzgünüm bir an önce kendini düzeltmesi doktorların yerine bilinçli doktor istiyoruz

Yakup Özgür Topcu
Yakup Özgür Topcu 4 ay önce

Üroloji doktoru Uğur Yılmaz hocama güzel ilgisi için çok teşekkürler ????.

Fatma Kaya
Fatma Kaya 4 ay önce

Benim anneme göz ameliyatı yapıldı ve annem bir gözünü ameliyattan sonra kayıp etti ve psikolojisi bozuldu ve hayatını kayıp etti benim amacım üzüntümü paylaşmak değil benim amacım ben üzüldüm başka kimse üzülmesin

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.