İslahiye
Tam 1 saattir röntgen çekilecez hastamız kalp hastası durumu hiç iyi degil rötgen çeken arkadaş piyasada yok nasıl bir hastane burası
Koskoca ilçede bir tane cildiye doktoru vardı o da gitmiş. Yazık valla kadın resmen kaçtı kurtardı kendini. Nasıl bir hastaneyse doktorlar bile kalmak istemiyor. Temizlik sıfır. Yönetimin bir şeyler yapması lazım böyle gitmez.
Hastane demeye bin şahit acile Bile nurdoğan veya hassa gidiyorum en azından temiz böyle bir hastane tarihte yoktur arkadaş hekimlerin bile diplomaları incelenmeli tansiyon 8 arkadaşıma normal dedi hekim:))))
Endeskopi çekilmeyen hastanede gördük neyse diğer şeylerden bahsetmek bile istemiyorum sağlık ocağına gidin daha verimli ????
Hastane temizlik açısından bir rezalet hasta mahremiyeti yok gelen hastalarla ilgilenmek bir yana umursamiyorlar bir çok bolumun doktoru yok hastanede Türklerden çok Suriyeliler var iki defadan fazla şiddetli bir enfeksiyon yaşadım ve sadece bir ilaç ve bir solisyon verilip gönderildim bazı doktorla hastalarıyla ilgilenmek bir yana durumu açıklamadan tahlil istiyor veya ilaç yazıp gönderiyor sırada bekleyen çok fazla hasta var ama kimse bakmıyor bir yolda en az 10defa teftiş edilmesi gerekiyor
Deneyimsiz doktorlar var sıra bekleyen vatandaşlara bakmıyorlar
Kısaca ölüm Hastanesi doktorlar başından atmak için sevk veriyorlar ama gittiğimiz hastanede ne bölüm var ne doktor böyle rezil bir hastane ilçemizde olduğu için çok üzgünüm bir an önce kendini düzeltmesi doktorların yerine bilinçli doktor istiyoruz
Üroloji doktoru Uğur Yılmaz hocama güzel ilgisi için çok teşekkürler ????.
Benim anneme göz ameliyatı yapıldı ve annem bir gözünü ameliyattan sonra kayıp etti ve psikolojisi bozuldu ve hayatını kayıp etti benim amacım üzüntümü paylaşmak değil benim amacım ben üzüldüm başka kimse üzülmesin
| (0342) 862 20 35 |
| islahiyedh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.7 / (64 yorum) |