İntiba Döner

İntiba Döner

Beykoz

Yorumlar
I C
I C bir gün önce
Adem Sucu
Adem Sucu 4 gün önce
Hakan KAYA
Hakan KAYA bir hafta önce
Sahin Yilmaz (Saho62)
Sahin Yilmaz (Saho62) bir hafta önce

Iskender schmeckt wirklich lecker. Lediglich die Pommes waren nicht ganz durch.

Selin Dinç
Selin Dinç 2 hafta önce
Funda Neidim
Funda Neidim 3 hafta önce
burak balgün
burak balgün 3 hafta önce

Mekan,çalışanlar ve hizmet çok iyi. Beyti,İskender ve içli köfteyi deneyimledik. Tatları oldukça lezzetli. Lakin malum Türkiye ekonomisi mi diyelim bilmiyorum fiyatlar yediğimiz ürünlere göre beklenti üstündeydi.

Next Rehber
Next Rehber 4 hafta önce
Onur Malkoç
Onur Malkoç bir ay önce

- Dönerin gramajını bilmiyorum ama 1 porsiyon et dönere 600 lira veriyorsunuz. kağıt gibi 50-60 gr döner yiyorsunuz. eskiden damağa yapıştırıp tükettiğimiz rocco şeker var ya. aynısı. keyif vermiyo. - Bazı garsonlar bahşiş için özel çaba sarf ediyor. - Tek olumlu yanı, gazete kağıdı formunda da olsa tandır ekmek taze çıkıyor. Ancak ana unsur (döner eti) cüzzi miktarda olduğundan doyamıyorsunuz.

zeynep dark
zeynep dark bir ay önce

Her sey cok guzeldi. Servisiniz ve yardimlariniz icin tesekkur ederim.

Koenig-innovatis Hamdi Oguz
Koenig-innovatis Hamdi Oguz bir ay önce

Wenn es möglich ist und ich in Istanbul bin versuche ich immer hier her zu kommen. Eigentlich immer bei Bayram Döner jetzt wollten wir den anderen Probieren da ich dieses eine Viedeo gesehen habe wo die beiden getestet wurden. Was mir aufgefallen ist. Wichtig Das Fleisch wird hier mit Gas gebrachten und nicht mit Holz. Die Pommes waren nicht ganz fertig fritiert aber auf eine neue Porzuon wurde es sofort erneuert. Die Gewürze sind Lose bei uns war bei einem löffel drin bei einem nicht so das jeder reinlangt es sollten beiden in Mühlen sein wäre hygienischer. Das Dönerfleich war leider lauwarm nicht heiß dann hätten meine Jungs nicht gleich gegessen. Ok Fazit Leider muss ich sagen das ich wieder zu Bayram gehe wurde bei nächsten İstanbul Besuch.

Bülent Kayıkcı
Bülent Kayıkcı bir ay önce

Döneri lezzetli, patates kızartması da çok iyiydi.

FERİDE ZEYNEP GÜDER
FERİDE ZEYNEP GÜDER bir ay önce

İskender efsane

Hind Al Mazidi
Hind Al Mazidi bir ay önce

The menu is diversified. Loved the rice, içli köfte and the yogurt.

Nuran Konyar
Nuran Konyar bir ay önce

Calişanlar çok kaba gereksiz pahalı bir işletme. Yemek yerken bir anda tabanınızı önünüzden alıyorlar. Hijyen sıfır

By_caL
By_caL bir ay önce

Yüksek fiyat + düşük ilgi + kaba tavır = Hayal kırıklığı. İlk ve son ziyaretim oldu. Uyarı amaçlı yazıyorum.

Muhammet Ali Aşık
Muhammet Ali Aşık 2 ay önce

Mekan güzel gerçekten. Sakin ve ferah. İskender yedim fakat eti kuruydu. Keyif almadım.

Levent CEBECİ
Levent CEBECİ 2 ay önce
Servet Tekin
Servet Tekin 2 ay önce

Çocuk oyun alanı da var

baykal kızgın
baykal kızgın 2 ay önce

Esmer suratsız bir garson haricinde bence bayramoğlu döner sırası beklemek saçmalık.. lezzet süper

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.