İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

İnönü Üniversitesi Turgut Özal Tıp Merkezi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Arguvan

Yorumlar
Burak Ozturk
Burak Ozturk 6 gün önce

Göğüs Hastalıkları Polikliniği’ 2 de doktor Muhammed annemin şikayetleri ciddiye alınmadı, akut alevlenme konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Böyle bir amatörlük ve ihmal kabul edilemez! 27 Kasım 2025 muayenesinden sadece 1 hafta sonra kaybettik annemi. Bu ihmal kabul edilemez. Konuyla ilgili CİMER ve SABİM’e resmi şikayette bulunduk Annem gitti ama başka canlar yanmasın hasta ve yakınları olarak birlik olun böyle sorumsuz, amatör ve hasta yakınlarına yeterince bilgi vermeyen sisteme dur diyelim lütfen

Neco Berlin
Neco Berlin 2 hafta önce

08/2022 de Alkol bağımlısı olan 42 yaşında pırıl, pırıl kardeşimi yatarak tedavi'ye ikna ettim. 27 yıl alkol içen kardeşimin yuvası yıkıldığını anlattım, Doktor hanım "ben karşımda öyle bir vakka göremiyorum dedi, yatak sayımız sınırlı ve dolu, Elazığa gidin" dedi. Kardeşim yatarak tedaviden vazgeçti, ilaç tedavisine başladı. Ancak psikolojisi çok bozuk ve durumu ağır ve açil olduğu görülmediği sonucunda kardeşim vefat etti. İkna etmişken yatarak tedaviye alınsaydı bu gün hayat'ta ola bilirdi.

Oguzhan Kaplan
Oguzhan Kaplan 4 hafta önce
Eva Mia
Eva Mia bir ay önce

Merkeze çok uzak, wc leri ful alaturka ve çok rahatsız edici . Wc lerde doğru düzgün peçete veya kurutma alanı yok. Böyle tanınmış bir üniversite den bunu beklemezdim. Sadece hastane de değil genel kampüste bu durumlar aynı şekilde ve rahatsız edici

Vkdmxmdm Fldkdkd
Vkdmxmdm Fldkdkd bir ay önce

Acil kısmı rezaletin daniskasıydı. Ölğyorum deseniz son nefesinin belgesini ver yoksa ölemezsin derler.Belgeyi ver de öyle öl derler. Hiç steril bir alan değildi. Çalışsnların büyük bir kısmı ilgisizdi. Sağlam giren hasta çıkar

İslam Muhafızı
İslam Muhafızı bir ay önce

Doktorlar iyi. Hastamızı çıkarmak için 1. Kata sedye ile hastamızı indirip arabamızı hastaneye yanaştırmak istedik. Güvenlik görevlilerdindem bariyeri açmalarını istedik. Ters yaptıklar. Labali bir şekilde açmıyorum diyerekten bize bağırdılar.

fatma sağlam
fatma sağlam bir ay önce

Yani bugün gittim gördüm batıdaki birçok hastanenin gerisinde. Hastane içinde danışma var danışacak insan yok. Hastanede bölümlerin yerlerini gösteren bir yerleşim planı kat planı vs. yok. Kısacası iç sesinizle ya da sora sora sersem gibi gezinerek aradığınız bölümü bulabilirsiniz. Çok bunaltıcı ve kalabalık, otopark içler acısı. Kaldırıma park edenler, arabayı yan koyanlar yani kısacası sorunlu. Kantinde masa sandalye kapmaca. Hastane düzensiz, sıkıntılı, karmaşık. İnsanları doğru dürüst yönlendiren bir tabela yok. Hiç beğenmediğim bir daha gitmek istemeyeceğim bir yer

karahan
karahan 2 ay önce
Hümeyra Kılıç
Hümeyra Kılıç 2 ay önce

Kardiyoloji bölümünde eko taraflarinda hic koltuk yok yani zatrn işlemeleri beklemek uzun suruyor ve okadar insan buralarda bu rezilligi çekmek zorunda değil iki koltuk koymak bu kadar zor olmamali.

Ayten
Ayten 3 ay önce

Turgut Özel Hastanesi’nde özellikle yaşlı ve yalnız hastalar için süreçler oldukça zorlayıcı. Kan alma–verme için farklı birimlere gidip tekrar sıra almak, eczane ve vezne işlemleri gibi konular hastaları yıpratıyor. Bu işlemler kolaylaştırılsa çok daha iyi olur. Bunun dışında hizmet genel olarak fena değil.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.