Arguvan
Göğüs Hastalıkları Polikliniği’ 2 de doktor Muhammed annemin şikayetleri ciddiye alınmadı, akut alevlenme konusunda hiçbir bilgilendirme yapılmadı. Böyle bir amatörlük ve ihmal kabul edilemez! 27 Kasım 2025 muayenesinden sadece 1 hafta sonra kaybettik annemi. Bu ihmal kabul edilemez. Konuyla ilgili CİMER ve SABİM’e resmi şikayette bulunduk Annem gitti ama başka canlar yanmasın hasta ve yakınları olarak birlik olun böyle sorumsuz, amatör ve hasta yakınlarına yeterince bilgi vermeyen sisteme dur diyelim lütfen
08/2022 de Alkol bağımlısı olan 42 yaşında pırıl, pırıl kardeşimi yatarak tedavi'ye ikna ettim. 27 yıl alkol içen kardeşimin yuvası yıkıldığını anlattım, Doktor hanım "ben karşımda öyle bir vakka göremiyorum dedi, yatak sayımız sınırlı ve dolu, Elazığa gidin" dedi. Kardeşim yatarak tedaviden vazgeçti, ilaç tedavisine başladı. Ancak psikolojisi çok bozuk ve durumu ağır ve açil olduğu görülmediği sonucunda kardeşim vefat etti. İkna etmişken yatarak tedaviye alınsaydı bu gün hayat'ta ola bilirdi.
Merkeze çok uzak, wc leri ful alaturka ve çok rahatsız edici . Wc lerde doğru düzgün peçete veya kurutma alanı yok. Böyle tanınmış bir üniversite den bunu beklemezdim. Sadece hastane de değil genel kampüste bu durumlar aynı şekilde ve rahatsız edici
Acil kısmı rezaletin daniskasıydı. Ölğyorum deseniz son nefesinin belgesini ver yoksa ölemezsin derler.Belgeyi ver de öyle öl derler. Hiç steril bir alan değildi. Çalışsnların büyük bir kısmı ilgisizdi. Sağlam giren hasta çıkar
Doktorlar iyi. Hastamızı çıkarmak için 1. Kata sedye ile hastamızı indirip arabamızı hastaneye yanaştırmak istedik. Güvenlik görevlilerdindem bariyeri açmalarını istedik. Ters yaptıklar. Labali bir şekilde açmıyorum diyerekten bize bağırdılar.
Yani bugün gittim gördüm batıdaki birçok hastanenin gerisinde. Hastane içinde danışma var danışacak insan yok. Hastanede bölümlerin yerlerini gösteren bir yerleşim planı kat planı vs. yok. Kısacası iç sesinizle ya da sora sora sersem gibi gezinerek aradığınız bölümü bulabilirsiniz. Çok bunaltıcı ve kalabalık, otopark içler acısı. Kaldırıma park edenler, arabayı yan koyanlar yani kısacası sorunlu. Kantinde masa sandalye kapmaca. Hastane düzensiz, sıkıntılı, karmaşık. İnsanları doğru dürüst yönlendiren bir tabela yok. Hiç beğenmediğim bir daha gitmek istemeyeceğim bir yer
Kardiyoloji bölümünde eko taraflarinda hic koltuk yok yani zatrn işlemeleri beklemek uzun suruyor ve okadar insan buralarda bu rezilligi çekmek zorunda değil iki koltuk koymak bu kadar zor olmamali.
Turgut Özel Hastanesi’nde özellikle yaşlı ve yalnız hastalar için süreçler oldukça zorlayıcı. Kan alma–verme için farklı birimlere gidip tekrar sıra almak, eczane ve vezne işlemleri gibi konular hastaları yıpratıyor. Bu işlemler kolaylaştırılsa çok daha iyi olur. Bunun dışında hizmet genel olarak fena değil.
| (0422) 341 06 60 |
| totm.inonu.edu.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.2 / (438 yorum) |