İmamoğlu
Mete hocama teşekkürler
Geliştirilmesi lazım yeterli donanım yok
Otopark sorunu olmayan, temiz, tüm sağlık çalışanlarının gayretli ve ilgili olduğu iyi bir hastane.
Yıllar öncesini düşündüğümüzde, gayet iyi eksikler olsada, İmamoğlunda bir hastahane olması gayet iyi hemşehrilerim daha iyisini hakediyormu ? Evet kesinlikle fazlasiyla hakediyor,Bürokratlarımız inşallah daha çok hizmeti memleketimize ulaştırır.
Bir sağlık ocağında hiç bir farkı yok.personeli n başı boş, disipsinsizlik haât safhada.ekipman ve doktorlar yetersiz.
Doktor sayısı ideal
Problemli bir yer
Aynen çok teşekküllü bir hastane elçinur denen doktordan azar yiyoruz öyle bir hastane berbatsiniz
| (0322) 891 37 01 |
| imamogludh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.6 / (32 yorum) |