Polatlı
Çalışanlar çok kaba.
çok ucube insanları var. Ankaralı namık bile bir şeyler almaz burdan…
Rezalet berbat varoşlar daha hindistan cevizli tütsü getirtemiyosunuz elaleme el kol yapmak kolay !!!????
Müşterilere karşı tutumu hiç beğenmedim ????
Askerdeyken *şifalı* ihtiyaçlarımızı aldığımız bir şifa dükkanı :)
| (0312) 623 93 83 |
| Aktar |
| 2.7 / (12 yorum) |