Yıldırım
zurna dürüm söyledik içinden kısa sac kılı cıktı allah bilir saclarında bone ellerinde eldiven yokki bu kıl düstü yorum onünüze düşsün diye 5 yıldız verdim
Bence tavukta ki bazı parçalar çiğ bir şekilde önüme geldi onun dışında içine çook az tursu koyuyorlar ip ince yani biz para veriyoruz
Gayet güzel hoşuma gitti bir tane tombis garson abi var çok sempatik gayet güzel haftada en az bir kere giderim
Öncelikle yanlış anlaşılma yüzünden siparişim elime ulasmadı. Dükksnı aradıgımda hemen telafi ettiler ve siparişimi ulastırdılar teşekkür ederım.
240 liraya tam dürüm aldım yanında kolayla iyi sıkıntı yok ertesi gün kusma var deli gibi daha 2 gün oldu alalı paketleme gönderim ulaşım süresi okeyde yemek afedersiniz rezalet seviyesinde
Tadı güzeldi lavaş bir tık kuru onun dışında gayret iyi bir işletme
yemeksepetinden sipariş verdik 15-20 dakika arasında yazmasına rağmen 1.5 saat sonra geldi geldiğindede hayatımda yediğimiz en kötü döneri yemiş olduk bomboş lavaş sos ve bayat patates aklınız varsa gidin herhangi bir mahalle donercisinden yiyin yarı fiyatına,pahalı olmasına rağmen bursanin en kötü dönercisi diyebilirim
Sipariş yemek sepetinde 20 dakikaya gelicek diyor 1 saatten daha uzun süreye geldi
Fiyat olarak en uygun yerlerden bir yer, lezzet olarak güzel ve hızlı servis
Ben maxi aliyorum her seferinde mukemmel bir lezzet
| (0224) 366 36 36 |
| Dönerci |
| 3.5 / (70 yorum) |