Çankaya
pislikten geçilmiyor
Yemek buz gibi geldi Kurye tam 1 saatte geldi ve çok lezzetli değildi
Mekan o kadar pislik içindeydi ki siparişi iptal edip kalkmak zorunda kaldık hastalık falan kaparız diye
Hayatımda yesiğüm en kötü dönerdi, zaten çiğ bir et gelmişti personelde bakımsızdı
hiç sıcak değillerdi tavuklar pişmemişti
Elinize sağlık çok güzeldi her şey ????????
Ufuk abi adamdır :)
Bir hatay usulu döner ne kadar kötü olabilirse o kadar kötü. Misafirine mahcup oldum!
adam gibi adamlar indirim yaptilar bize
| (0312) 323 57 77 |
| Dönerci |
| 3.5 / (230 yorum) |