Hot döner Olur

Hot döner Olur

Olur

Yorumlar
eren limon
eren limon 21 saat önce
Yavuz Selim Sergili
Yavuz Selim Sergili bir gün önce

Yemek sepetinde 35 - 40 dk ya teslim yazan siparişi 1 saat 15 dk buz gibi getirdiler

Serhat Alkaç
Serhat Alkaç 2 gün önce düzenlendi

Berbat yanlışlıkla bile olsa gelmeyin Bir şube patso lavaş dürüm yapmayı bile mı bilmez? Herhangi bir tercih sunmamama rağmen sadece lavasin içine patates koyup önüme getirdiler tek kelimeyle rezalet..

Hasan Akgül
Hasan Akgül bir hafta önce

Fiyat performans diyemem.

Emre HABERAL
Emre HABERAL 2 hafta önce
Elif Üçgül
Elif Üçgül bir ay önce

Lanet olsun verdiğim siparişe bir buçuk saat boyunca sipariş gelmedi geldiyse de soğuk oldu siz nasıl işletiyorsunuz!

Emir Aydın
Emir Aydın bir ay önce

Yıllar sonra geldim ve geldiğime pişman olduğum işletme. Neden, Kurumsal bir dönerci olan hot döner eskiden tavuk dönerler içine sarımsaklı mayonez koymaz hatay sosuyla gayet lezzetli olurdu. Bu sarımsak sosu trendini başlatan dönercilerin de yıllar içinde bozuşu beni bir tavuk dönerciye sarımsak sosu girmişse tavuğun tadı kötüdür diye yorumlamaya itiyor. Ayrıca sarımsaklı mayonezin kalitesi burada inanılmaz düşük ve mideyi rahatsız edici asla hijyenik ve sağlıklı bulmadım yıllar önce tercih ettiğim bu mekan bana göre kesinlikle bozmuş. Yediğim yemek sonrası sağlığım bozuldu bir daha gelmem, gelirseniz sarımsaklı mayonezden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. sunum ve ikram patatesin dönerciyi ileriye taşıyacağını düşünmüyorum dönerin tadını ve hijyenik olma durumunu düzeltmenizi tavsiye ediyorum. Ve her şey bir yana tavuk döner neden 10 dk beklenir anlamış değilim tavuğu fazladan kızartmanızı çok pişkin olmasını bile istemedim servis hızını yavaş buldum. Fiyatını haketmiyor.

Erol KILIÇ
Erol KILIÇ 3 ay önce

Bugün bir yarım sandviç bir de kutu kola aldım. 150 TL fiyat deyince dedim herhalde özel birşeydir. Kupkuru dönerleri doldurmuş ekmeğin içine usta sağolsun. Eski bir tavuk döner ustası olarak hiç beğenmedim.

muhammed emin kızılay
muhammed emin kızılay 6 ay önce

Hatay usulü döneri güzel aslında da uzun sürüyor diye taco döner deneyelim dedim hiç de reklamda gçründüğü gibi değil. İçi de oldukça azdı. İçine daha çok konan bir tercih hakkı da yokmuş. Oldu olacak boş ekmek vereydiniz. Hatay usulü almak lazım

Menşure Şengül
Menşure Şengül 6 ay önce

Saç kavurma güzel değildi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.