Talas
Yıllardır yeriz çok ilgili çalışanları tadı hep aynı ve sıcak gelir. Patatesleri bazen iyi çıkmıyor ama yenmeyecek durumda değil. Paket servis de denedim ama yerinde yemek daha lezzetli. Ortamı iyi ailecek gidilebilir.
İyi karşılanma temiz yer fakat eti pişmişmi yoksa yağa batırılıp çıkmışmı anlamadım fiyatına göre çok kötü tadı gerçekten çok kötüydü eti pişmemişti ağzıma çiğ geldi direkt attım
berbatın da ötesi,size kötü davranıyorlar hakaret ediyorlar böyle biyer kayseriye yakışmıyor. kesinlikle uzak durun burası bir can pazarı
burası acilen mühürlenmeli yanlışlıkla gidip hayatınızdan olabilirsiniz
zehirlendim ölüyordum az kalsın önünden bile geçmeyin sakın burası kötü niyetli bir yer
Bunlara bir yıldız bile fazla dönerin içinden 2 3 cm lik keskin demir parçası çıktı bu durumu kendileriyle görüşünce kaba bir dille bunun imkansız olduğunu bizim koyduğumuzu haklarını helal etmediklerini, ve pişkin pişkin istediğimiz yere şikayet edebileceğimizi utanmadan söylediler üstüne üstlük özür bile dilemediler keskin demir parçasını incelediğimizde bir bıçak ucu parçası olduğunu aşikar asla tercih etmeyin bir de pahalı olmasıda cabası.
Şekerli yorumlarımızı sizin üslubunuz ile yapmamızı ister misiniz?
bu kötü et ya da hijyen sorunu değil,bu düpedüz cinayete teşebbüs üstelik restoranı aradığımda bana çok kaba bir şekilde bunun imkansız olduğunu söyledile,evet cidden imkansız böyle birşeyi nasıl becerdiler bilmiyorum en azından bir özür dileselerdi bu kadar sinirlenmezdim, para iadesi için aradıysanız paranızı iade ederim ama hakkımı helal etmem falan dendi asla yemeyin,böyle kötü niyetli insanlar değil yemek sektöründe herhangi bi iş yapmamaları gerek,mahcubiyet bile yaşamadılar.
Lezzeti mükemmel ve sahene bir şey diğer donercilere bin basar hizmettede sınır yok helal olsun
Kupkuru döner geldi ilgisiz davrandılar. Domatesi sanırım dağ tarla gezdirip öyle koydular süblümleşmiş artık. Patates buz gibiydi
| (0352) 431 01 11 |
| Dönerci |
| 3.5 / (474 yorum) |