Köşk
Hot dönerden aldığımız dürümden hiç memnun kalmadık,içine sos ve patates basmışlar,içinde var mı yok mu belli olmayan yarısı çiğ yarısı deri olan tavuğu koklatmışlar,bir daha almayı düşünmüyoruz tavsiye de etmiyoruz. Bu gidişle hot döner diye bir yer kalmaz
Bence buradaki kötü yorumların tamamen kişilel amaçlarla iş bozmak amaçlı yapıldığını düşünüyorum merak edip özellikle gidip yedim Hem doyurucu hem lezzetli ve dönerci dükkanı normalde döner kokar ama burası gayet hijyenik kokuyordu içeri girdiğimde yerlerin parlaması acaba düşermiyim hissi bile verdi öyle temizdi gönül rahatlığıyla aileniz ile gidip karnınızı doyurun
hediye için teşekkürler
Bir saatte gelemedi dürüm açlıktan öldük
1 km'den az olan teslimat adresine 1:45 dakikada teslim edildi sipariş iptal edemedik sadece dükkana gidip yerseniz 10 numara
Hayatımda bu kadar kötü bir dürüm yemedim içine sos değil salça atmışlar resmen şaka gibi çok kötüydü talas şubesi daha iyi
Sakına sakın almayın kendinize azıcık saygınız varsa 1 saatte anca geldi sipariş iptali de yapmıyolar evimin uzaklığıda 1 km anca
| (0352) 503 21 11 |
| Dönerci |
| 3.1 / (193 yorum) |