Fatih
Hayatımdaki En Rezalet Deneyim oldu Yanindaki Suriyeli Dönerci ye Gelmiştik O kapalı diye buraya girdik 2 kişi 630 TL'ye iyi öptuler bizi neyse bir daha önünden bile geçmem
İçerisi leş gibi çamaşır suyu kokuyo berbat bir döner 150 gr koydurdum içi boştu ona rağmen para tuzağı asla gitmeyin hayatımda yediğim en kötü dönerdi
Hastane var mi lezzetten bol bol sosdan ölüyorum ????????????????
SAKIN Bİ YANLIŞ YAPIP SÖYLEMEYİN KARIN AĞRITIYOR BU ÜLKEDE NE YEDİĞİNİZ BELLİ DEĞİL BU İŞLETME DE O UTANMAZLARDAN BİRİSİ
bu kadar kötü bir iskender olur, hiç tereyağı yok, sosun tadı hoş değil, iskenderin altındaki ekmek çok kötü, şaşkınım.
Porsiyon döner siparişi verdikten sonra Google yorumlarına baktım ve korkmaya başladim ve hakliymişim tadı çamaşır suyu gibi çok köyü kokuyor direk tükürüp çöpe attım hayatımda yiyemedim tek döner hala miğdem bulaniyor ve ağzimda çamaşır suyu tadı var umarım zehirlenmem canına önem vermeyen seve seve gitsin
Yemeyin yedirmeyin öylelisinden.
| (0212) 621 10 00 |
| Dönerci |
| 2.7 / (198 yorum) |