Edremit
Yer çok sesli bir yer tadı güzel ama
Gelen tavuk dürümün içindeki tavuklar Asla pişmemişti. Bütün yanık patatesler dürümün içine doldurulmuş. İçinde tavuktan çok çiğ deriler mevcut. Hayatımda yediğim en kötü tavuk dürüm. İşletmeyi arayıp söylediğimde lakayit bir şekilde bence problem sizde diye yanıt veriyor . Birini Zehirlemeden denetlenmesi gereken bir yer
Almayın Aldırmayın Rezalet buz gibi geldi tavukların yağları tavuklardan fazlaydı .
Patatesler pişmemiş ve tavuk dürüm içindeki tavuklar güzel dilimlememiş ve ayıklanmamış hiç beğenmedim.Ayrıca ekşiydi
Bu kadar kötü döner yapıp nasıl kapanmıyor hayret kuru ekmek yiyorsunuz içinde et yok esnaflık hiç yok içerde bekliyoruz sipariş alan yok biz gidip kasaya söyledik içi boş lavaş geldi döner diye, fiyat desen Venedik’te denizin içinde yiyoruz sanki hayatımda yediğim en kötü döner 1.ci sırada
Yemek çok kötü inanılmaz hayal kırıklığına uğradım hayatımda yediğim en kötü dönerdi. Bir de fiyatı kazık gibiydi hiç memnun kalmadım.
Döneri güzel lezzetli uygun ilk ve doru tahmin tercih edilebilir
öncelikle tek iyi yorumum hizmetti. calisanlar gorece guler yuzluydu. bunun disinda iyi deneyim mümkün değil zaten. 10 dakikadan fazla donerin gelmesini bekledik,geldiğinde soğuk kuru ve lezzetsiz bir yemek önümüze koyuldu. bahsi geçen "özel sos"un zerresi bile dönerin içinde yoktu. islak mendil sepetinden aldigim mendil de kuruydu. tam bir para ve zaman kaybi mekan
Zehirlendiğim mekan
Migros yemek üzerinden sipariş verdim çıtır lavaş yazıyor ama hamur gibiydi hocam sos mayonez ketçap vs istemedim içinde yüzüyordu baya patates kızartması değil içindeki ezmesi resmen bir dilimde olsa limon konulmaliydi pakete bence fiyat performans beğenmedim ama getiren paketçi abi hızlı ve güler yüzlüydü ona ayrıca teşekkür ederim döner sıcaktı peketlemesi güzeldi
| (0266) 374 03 74 |
| hotdoner.com |
| Dönerci |
| 2.7 / (92 yorum) |