Olur
100 gr tavuk döner 220 tl yuh be dedim. Gelen tavuk servis de soğuktu. Çok aman aman tercih edeceğim yer değil.
yemekten kıl çıktı üzerine hesap ödedik kusura bakmayın ve çayla gecistirildik
ilgi alaka sıfır geldigimizde masanin üstü pos cihazi doluydu yer yoktu. menüler cok pahalı, et pişmemiş çiğ, 200 lira menü doyurmadı içecekler menüden pahalı atmosfer cok baydı dönerin içinden koskocaman bir sarı kıl çıktı baya kötü bir deneyimdi paramla rezil ettiler
Telefonlarını açsalar sipariş verip göreceğiz nasıl olduğunu da yok.
Tertemiz çok güzel bir işletme gerçekten.
Lezzziiizzzz
Erzurumun açık ara en iyi dönercisi olabilir herkese tavsiye ederim içi dışı heryeri çok güzel döşenmiş gayet ferah lezzet konusundada açık ara en iyisi diyebilirim ❤️
Tek kelime gerçekten mükemmel hizmet ????
İlgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim ayrıca soslarınıza bayıldık
ilginiz ve hizmetiniz için çok teşekkür ederiz ailemle birlikte geldim çalışanların güler yüzlü olması bizi hoş karşılamaları gerçekten çok güzeldi lezzet konusunda çok beğendik ikramlarınız içinde teşekkür ederiz kesinlikle öneririz tekrardan teşekkür ederiz
Bi dürüm en fazla bu kadar güzel olabilirdi gerçekten hep tercihim olacaksınız teşekkür ederim
Göstermiş oldukları ilgiler için teşekkür ediyorum gönül rahatlığıyla ailenizle sipariş verebileceğiniz tek adres diyebilirim herkese iyi çalışmalar dilerim
Güler yüzlü çalışan arkadaşlara ilgisinden dolayı teşekkür ederim ailenizle gönül rahatlığıyla tercih edebiliceğiniz bir işletme gerçekten emeğinize sağlık hot döner cadde ekibi
Üstte görünsün diye 5 yıldız verdim ama 1 yıldız bile etmez iki kişi ikişer adet tako tavuk döner yedik ve tam 410 TL hesap ödedik ona rağmen içinde sadece 5 yada 6 parça minik tavuk parçaları vardı ve ketçap özellikle istememize rağmen konulmamisti çalışanlar aşırı ilgisiz ve yemek bittikten sonra gelip masadakileri toplamadilar resmen kalkmamizi bekliyolardi herkesin döner in kesildiği alana girmeside ayrı bı dert sadece muhabbet ediyolardi. Özellikle bı yaşça büyük bir abla vardı alt tan yukarı cikiyodu merdivenlerden resmen bize tiksintiyle baktı kısaca ilk ve sondu bidahada asla gitmeyiz .
Hızlı teslimat için Burak bey e teşekkürler
Wir waren bei unserem Aufenthalt in Erzerum 2x hier zum Essen. Die Bedienung war sehr speditiv und herzlich. Eine der jungen Frauen sprach auch etwas Englisch. Das Essen war eine Gaumenfreude und die Portionen grosszügig. Vielen Dank der gesamten Crew. Wir zwei Weltenreisende können diesen Ort gerne empfehlen.
Döner hiç iyi değildi tavsiye etmiyorum yabık yerleri komuşlar ve çok tuzu basmış lar
Bayram nedeniyle menü yok dendi. İki orta bir küçük bi de vejetaryen dürüm istedik bi de ayranlar. Orada bulunan diğer döner seçeneklerinden farkı yoktu dönerlerin. 70 TL ye yediğim şey 150 TL ye felan patladı. Ben 300 350 beklerken adam 710 dedi şok geçirdik. Bayram seyran diye herhalde iyi Bayram harçlığı yaptılar kendilerine. Ve ben ailemi buraya uygun fiyatlı ve güzel diye getirmiştim. Cebimizde ki paranın yarısını verip çıktık resmen rezaletti. Kazıklandık güzelce bir daha da asla adım atmayacağım buraya. Haram zıkkım olsun o paralar
| (0442) 442 47 73 |
| www.hotdoner.com |
| Dönerci |
| 3.4 / (50 yorum) |