Burhaniye
YEMEKLER BERBAT VE PORSIYONU COK KUCUK ORTAM COK HAVASIZ BURDA YIYEREK PARABIZI COPE ATMAYIN
Tadı gerçekten çok kötü hizmet iyi olabilir ama tadı berbat bi gariplik var atmosfer ise sıcak,havasız bı ortam temiz olduğunu pek sanmıyorum
Asırı kötü malzemelerin bir kaçını çıkarmıştım ona ramen içine koymuslar
Allah kahretmesin ki 3 seferdir söylüyorum 3ünde de turşu ve mayonez istemediğimi yazıyorum ama 3 seferdirde ne ilginçtir ki bol turşu mayonezli geliyor acaba kağıdı okumadan mı gönderiyorsunuz siparişi benim turşuya alerjim var ya ben bunu görmeden yesem ne olacak kim ödeyecek hesabını kimseye önermiyorum elimde olsa 0 yıldız verirdim
Boyutlar asiri derecede kucuk cok gec geliyor bi siparis verdik yarim saat gelmedi okula gec kaldik kurdan yoktu kurdanligin icine biseyler koymuslar siparisi once vermemize ragmen bizim onumuzdeki kizlari aldilar cinsiyet ayrimciligi ust duzeyde duzeltilirse sevinirim
Lezzet yok etın tadını vermek için dönerden daha çok sos koymuslar ama sosun tadıda çok kötüydü ve ekşiydi içerde çok sinek vardı bir daha gitmem tavsiye etmem
Hiç boşuna ne ağzımızın tadını Boz'un nede miğdenizi kardeşim böyle kötü bı şey olmaz kardeşim Burhaniye'de Hatay usulü döner yemek istiyorsanız kardeşim gidin dapix den yiyin lezzet kalite hijyen onnumara hiç hiç üzmeyin ne kendinizi ne cebinizi
Askerliğim süresince neredeyse her hafta gidip döner yediğim mekan. Cheddarlıyı deneyebilirsiniz ben beğendim.
| (0266) 412 14 68 |
| Dönerci |
| 3.0 / (110 yorum) |