Başakşehir
çok güzeldi ellerinize sağlık
hizmet çok iyi döneri de fena değil
Mekanın atmosferi güzel döner mükemmel sadece biraz sulu
zurna dürüm aldım patso yesem daha hesaplı olurdu midem bulandı içinde tavuktan eser yok
ABARTILDIĞI ÜZERE PEK Bİ LEZZET GÖREMEDÜM SUNUM KLASİK PLASTİK TEPSİ TAVUK SERTTİ PERSONEL İYİ AMA LEZZETTEN MUAF
Mekan güzel çalışanlarda iyi güzel mekan tavsiye ederim
Bu ne rezalet iskenderdi. Altına ekmeği doldurmuşsunuz. Yazık, günah
| (0212) 830 72 72 |
| Dönerci |
| 3.1 / (167 yorum) |