Güzelyurt
Orkun ışıtmak buraya gelsin ben eve sipariş ettim içinden kıkırdak çıktı midem bulandı yiyemedim tadı ortalama öğrenci yemeyi idi kıkırdak çıkmadı rezalet bir şey boyutu biraz küçük bence bırak daha büyük olabilirdi dediğim gibi kıkırdaktan iğreniyorum bu yüzden 2 verdim
Yorumları şaşkınlıkla okudum işletmeci o kadar samimi ve ilgili ki Aksaray da severek yemek yediğimiz bir işletme
Aylar önce sipariş vermiştim kıkırdak deri ne ararsanız vardı dönerin içerisinde. Bi daha şans vermek istedim iyi yorumlara aldanıp, değişen hiçbir şey yok yine deri kıkırdak dolu bi döner geldi midem bulandı.
İçinden kıl çıktı sakal çıktı berbat kesinlikle tavsiye edilmez
Sos olmasın dedim sos koymuşsunuz mayanöz olmasın dedim mayanöz koymuşsunuz ayrıca para üstünü eksik verdiniz orda herkesin içinde yanlış anlaşılmasın diye bişey demedim bu da son gelişim oldu bidaha da gelmem artık çevremede tavsiye etmeyeceğimi söyleyecem
Geçen sene ilk defa yediğim dönerinin tavuğu çiğ gelmişti. Bu sene yediğim dönerde de ekmek yedim herhalde sadece. Tavuk yok denecek kadar az.
Yemek güzel fakat 1 döner söyleyince yanında ne söylersen söyle eve getirmiyorlar.Böyle bir hizmet olamaz.Ben dinazor muyum 2 tavuk midi 1 patates 1 içeceği bitirecek
| (0382) 212 60 65 |
| www.tikla.com.tr/hot-doner-aksaray-subesi.html |
| Dönerci |
| 3.0 / (180 yorum) |