Adaklı
Et oranı geyet iyi ancak sosu etin tadını bozuyor. Kuru ete az yağ atın,bir tık kuyruk yağı misgibi olur.
Somun ekmek döner yedim. Lezzeti iyiydi. Et oranı gayet güzeldi ki şunu diyebilirim Bingölde yediğim en çok et olan dönerdi. Mayonez kullanmıyorlar herhalde söyledim ama sarımsaklı bir mayonez olsa çok yakışır diye düşünüyorum. Servis hızlıydı. Birde dönerin yanında kornişon turşusu vs. olsaydı iyi olurdu. Elinize sağlık.
Burhanettin usta ve ekibine teşekkür ederiz döner ve diğer yiyecekleri gayet başarılı her zaman tercih ediyoruz.
Somon ekmek yedim. Çok lezzetliydi. Çabuk geldi. Sıcaktı
İyidir helaldir
| 0553 701 12 16 |
| Dönerci |
| 3.8 / (60 yorum) |