İnegöl
Oyma et döner çok iyiydi. Kendi üretimleri olan ekşi ayranları gerçekten çok güzel.Çalışan Can kardeşimiz çok nazik, uzaktan geldiğimizi söyleyince yapmış olduğu ikram için teşekkür ederiz. Doyurucu ve nezih bir yer arıyorsanız tavsiye ediyorum.
Araştırarak İzmitten direkt buraya İskender yemeye geldik ama saat akşam 18.00 de İskender’in bittiği söylendi. Böyle güzel dekorasyonlu bir restaurantta nasıl İskender bitebilir aklımız almadı. Gerçekten inanılmaz !!!
Dönerin tadı güzel ama yağı abartı olmuş fazla fazla yağlı
Bir tavuk dürüm siparişi verdim tavuk dürümün içerisinde neredeyse tavuk dönerden başka bir ürün yoktu kuru kuru döner yedim ve yedikten 1 saat sonra midem yanmaya başladı birdaha gitmeyeceğim.
ilk siparişimdi, hizli geldi ve sıcaktı. Döner malzemesi oldukça bol ve çok lezzetliydi.
| (0224) 713 31 10 |
| www.hisardoner.com |
| Dönerci |
| 4.1 / (850 yorum) |