Haylaz Bey Döner

Haylaz Bey Döner

Merkez

Yorumlar
merve
merve 6 gün önce

Tekzende ki haylaz döneri lezzeti güzel ama hizmet için aynı şeyi söyleyemeyeceğim servis de ki hanımefendi ve kasa da ki aynı kişi biz yemek yemek istemiştik böyle davranış biçimi böyle üslup yok saygısızlık dizboyu

alişan deniz şanlı
alişan deniz şanlı 3 hafta önce

Sebzeli tavuk döner dürüm adı altında 3 patates 2 lahana ve bol sos koyup satan mekan

Funda Sezer
Funda Sezer bir ay önce

Sürekli mayonezli fazla sosunu az istiyorum ama kimse takmıyo lezzet olarak çok güzel biraz daha ciddiye alın

Tuna K.A
Tuna K.A bir ay önce

tarihin en iyisi

Simay Gönülaçar
Simay Gönülaçar bir ay önce

Sparisim cok gec geliyo her seferinde kasten yapildigini dusunuyorum kurye cok fevri davraniyo durumde cok kotu

Enes Oruç
Enes Oruç 2 ay önce

On numara dükkan

Cihan Gödelek
Cihan Gödelek 2 ay önce

Yani zurnası iyi döneri bir tık azdır alırsanız Tek zurna değilde 2 3 tane kampanya alın kampanya baya iyi döner oranı sosu efsane çok beklemiyordu uz hizmeti iyi tek şeyi küçük bir menü olsa iyi olur

Samet gaffur Kumral
Samet gaffur Kumral 2 ay önce
Feride Eroğlu
Feride Eroğlu 2 ay önce

Harika döner

Furkan Çakar
Furkan Çakar 3 ay önce

Servis yavaş. Mayonez istedik yok diye bir cevap aldık bir dönercide nasıl mayonez olmaz.

Eda Çetin
Eda Çetin 3 ay önce

Sipariş verdim 1,5 saat sonra getirdiler

Necati Karabulut
Necati Karabulut 3 ay önce
Bilal Dağhan
Bilal Dağhan 3 ay önce
Tuğra emir DUMAN
Tuğra emir DUMAN 3 ay önce

Yemek yedikten sonra 7 gün boyunca midem bulandı zehirlendim

sıla d
sıla d 3 ay önce

Merhaba Kepez subesinden söylediğimiz de hep yanlış sipariş ve sorduğumuzda söyledikleri fiyattan hep fazla fiyatla gonderiyorlar . Bu nasıl bir işletme, biz iki günde bir buradan söylememize rağmen bir kere sipariş doğru gelmedi

ufuk Kaşıkçı
ufuk Kaşıkçı 4 ay önce

Lavaşın içine sos sürüp veriyorlar kedilere tavuk atayım dedim o zaman anladım. Lavaşı açtım baktım sos sürüp turşu falan koymuşlar tavuk falan yoktu. Hemde kapıda kuyruk vardı. Bu dünya neyin hatrına dönüyor halen çok merak ediyorum. Çok yazık.

Süleyman Acar
Süleyman Acar 4 ay önce

Garsonlar kaba nezaketsiz.gidip gideceğinize pişman olursunuz.doneri de ayrı Bi berbat mide bulantısından duramadım.tavsiye etmiyorum

Muhammed Buğrahan Görer
Muhammed Buğrahan Görer 4 ay önce

Dönerini gerçekten beğendim eğer çok soslu dürümlerle pek aranız yoksa bu dürüm tam size göre fiyatlarıda makul seviyede.

gerek yok
gerek yok 5 ay önce düzenlendi

Zehirlenme garantili yemeyin yedirtmeyin pahalı ve kalitesiz

Emir
Emir 5 ay önce

Fiyat/Performans yeri.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.