Merkez
2tane sipariş ettik zurna ve kaşarlı döner, zurnayı kaşarlı yapıp birde normal döner gönderdiler siparişi düzgün dinlememişler ayrıca çok geç geldi
Siparişimi 1 saatten beri bekliyorum ramazan diye ekren soyluyoruz geç geliyor buz gibi geliyor zurna dedik kücük dürüm gelmiş 200 tl para veriyoruz
Yorum öne düşsün diye 5 yıldız veriyorum Arkadaşlarımla 3 kişi döner yemeye gittik hizmet sıfır el yıkayacak lavabobile yok dönerin içinde toplasan 50 Gr tavuk yok resmen boş soslu ekmek yedik ve 200 TL para ödedik hiç tavsiye etmem paranızı boşuna vermeyin resmen kazzık dükkanı peçetelik bile yok hiç memnun kaldık çalışanlar hiç güler yüzlü değil zorla konuşturuyoruz resmen aklınız varsa gitmeyin
Yediğim tek yer olabilir gerçekten çok lezzetli ve uygunlar
Lezzetin adresi Hatay tadım
Berbat hijyen sıfır
Çalışanların güler yüzlu çok güzel bide donerleri çok güzel resmen oturduğun zaman 5 dk surmuyo ve sıcak geliyor doner
Eyi döner eyi personeller çok iyi orda sordum gene soruyom sosa ne katıyonuz aga çok iyi efso hesabı falanı filanı
Tat hizmet çok iyi
| (0328) 813 12 00 |
| Dönerci |
| 3.6 / (301 yorum) |