Şehitkamil
Resmen çiğ tavuk yedik.marul dürümü yedik .
Müşteriye saygı diye bişey yok 5 kuruş etmezler
İlk zamanlar gerçekten lezzetliydi dönerleri ama bu son zamanlarda aşırı bozdular dün sipariş verdik yemin ederim nerdeyse zehirleniyorduk tavuk daha çiğdi sos desen kaç günlük Allah bilir yemeden çöpe attık kesinlikle tavsiye etmiyorum artık
Güzel ama elden almıyorlar parayı
Esnaflık iyi tad kötü
Küsget sanayiye istedim.Lezzeti içi yağı sosu tam kararındaydı elinize sağlık
Aileye de uygun bir yer olmasi hoşuma gitti.Lezzetler muazzam.Zaten hatay döner köklü bir şube .
| 0546 442 08 88 |
| Dönerci |
| 4.2 / (73 yorum) |