Didim
hayatimda yedigim en iyi hatay doner
2zurna 1 normal 2 büyük ayran 1 normal ayran.1 dürüm eksik,4turşu var,1 ıslak mendil Loot yaptılar ????
Çalışanlar güler yüzlü, yemekleri ise bi o kadar güzel.
Süper lezzet tatlıda yanında bedava ????
Hatayda böylesini yemedim elinize salık
Didimin en iyi dürümcüsü
Çok samimi bir ortam çalışanlar hep güler yüzlü. Yediğim en iyi döner bağımlılık yapıyor. Dönerler hızlı ve sıcak sunuluyor tadı çok güzel öneririm
Herşey mükemmel çalışanları çok güler yüzlü arkadaşlarımla her ögle arasında oraya gidiyoruz çok temiz ve güzel bir işletme
Temiz, hızlı ve lezzetli. Döner sıcak geldi, tadı da çok güzeldi. Kesinlikle tekrar tercih ederim.
Tadi çok güzel yapanların ellerine sağlık çok sicak kanlilar herkes buraya gelsin Mahmut abi iyi ki varsin
| 0537 787 77 42 |
| Dönerci |
| 4.0 / (252 yorum) |