Başyayla
Eve söyledim mekana gittim dönerler çok çok güzel hizmet çok güzel Dün eliniz 10 15 dakikaya geliyor çalışanlar Herkes çok nazik Bence en iyi Dönerci Burası
Geçen gün eşimle ve iş arkadaşlarımızla gittik erkek bir garson vardı gözleri kırmızı hareketleri tuhaftı sanki madde kullanmış gibiydi kasada duran adam da hiç ilgili değildi elinde telefon yüzümüze bile bakmadı dönere gelecek olursak tavuk pişmemiş gibiydi yarıda bıraktık çıktık gittik tuvaleti de leş gibiydi. Yorumlara bakarak gittik hiç kötü yorum yok bunun sebebini de anlayamadık yorum yapanlar da muhtemelen çalışanlar bir daha da gitmedik paramı helal etmiyorum resmen kul hakkına girildi böyle bir rezillik olamaz yazıklar olsun zamanında Torku Döner vardı kapanmamış olsaydı çok güzel olurdu onun dışında gidecekseniz Hatay Restaurant bunlardan çok daha iyi ve Çağlayan kebabı da öneririm
acı biber turşusunu yemeyelim diyemi koydunuz çok acı
Eşimle her zaman çarşıdaki ilk tercihimiz ben özellikle et dürümün tadını beğeniyorum.Sadece sosu biraz fazla koyuyorsunuz.Lavaş ıslanıyor yerken dağılıyor
| (0338) 212 20 24 |
| Dönerci |
| 3.8 / (420 yorum) |