Aksu
Ya yemek gelmedi üstüne paramida aldınız umarım dükkanınız en kısa sürede batar. Şuan ki tek isteğim bu
Bu kadar iğrenç bir isletme olamaz ya 2 saatte siparismi gelir arkadasim ya
Allah belanızı versin aldığınız para ölünüze yarasın tam bir buçuk saattir bekliyorum hastayım yemek yapacak halim yok diye sipariş verdim hala gelmedi bereketsiz yollar diliyorum aramada gitmiyor
Güzel esnaf dönerci
bir yıldız bile çok 1 dürüm için 2 saat beklemek nedir beceremiyorsanız yapmayın bu işi insanlarıda mağdur etmeyin bırakın bilen yapsın
Şiparişim eksik geldi ilgi alaka sıfır bir türlü ulaşılamıyor kimseye tavsiye etmem
Yemek sepetinden online ödeme ile sipariş verdim yemeğim elime ulaşmadığı halde teslim edildi gösterip ödediğim paranın üstüne çöktüler rezalet bir yer asla önermiyorum o para haram zıkkım olsun telefonlara hiçbir şekilde bakmıyorlar
| (0246) 237 07 13 |
| Dönerci |
| 3.6 / (49 yorum) |