Hatay Doner

Hatay Doner

Dörtyol

Yorumlar
H ilegündem
H ilegündem 2 yıl önce

normal yemek güzeldi ve diğerlerinden uygun

Yusuf TANSALIÇ
Yusuf TANSALIÇ 3 yıl önce
Hamza Emir isik
Hamza Emir isik 3 yıl önce düzenlendi
Mehmet Esen
Mehmet Esen 4 yıl önce

Hijyen diye birsey yok lezzet iyi güzel ama hijyenik değil heryer çok pis doner tezgahı çok pis 1 yıldızi da yorum yazmak için mecbur attım hakketmiyor

Emrullah Gokburun
Emrullah Gokburun 4 yıl önce
serdar ozer
serdar ozer 5 yıl önce
Bedirhan YILMAZ
Bedirhan YILMAZ 6 yıl önce
Mehmet Polat
Mehmet Polat 6 yıl önce
Ercan TUNCEL
Ercan TUNCEL 6 yıl önce
Cihangir Akyol
Cihangir Akyol 6 yıl önce

Güzel bir yer,bol bol doyası ye.Uygun fiyat

İletişim Bilgileri
Dönerci
3.3 / (26 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.