Dörtyol
normal yemek güzeldi ve diğerlerinden uygun
Hijyen diye birsey yok lezzet iyi güzel ama hijyenik değil heryer çok pis doner tezgahı çok pis 1 yıldızi da yorum yazmak için mecbur attım hakketmiyor
Güzel bir yer,bol bol doyası ye.Uygun fiyat
| Dönerci |
| 3.3 / (26 yorum) |