Karakoyunlu
O kadar iyyu ki yere düşen kizartmayi bile yedim aq
Asla ama asla sipariş vermeyin bir saat oldu hala gelmedi
Döner çok tatsız ne tuz var ne bişey içindeki patatesler çok bayat kayış gibi ve tuhaf kokuyor asla tavsiye etmiyorum hataylılara hakaret gibi bi döner resmen
Çiğ et koyup tatsız tuzsuz bir şey yollamışlar asla tavsiye etmiyorum 1 yıldızı bile hak etmiyorlar
Beğenmedim açıkçası Hatay döner değil bu
Dürümde tad yok tuzsuz beğenmedim. Ve çokta pahalı 130 TL ödedim. Aynı paraya kırmızı et döner veriyorlar.
Gayet başarılı ayrıca eve sipariş çok hızlıydı. Beyaz motorlu kurye arkadaşa teşekkürler.
| 0505 636 76 76 |
| Dönerci |
| 4.2 / (30 yorum) |