Hatay Döner 1939

Hatay Döner 1939

Karakoyunlu

Yorumlar
Saöet Kskdbzp
Saöet Kskdbzp 5 ay önce

O kadar iyyu ki yere düşen kizartmayi bile yedim aq

Ayse Ozturk
Ayse Ozturk 7 ay önce

Asla ama asla sipariş vermeyin bir saat oldu hala gelmedi

Helin
Helin 8 ay önce

Döner çok tatsız ne tuz var ne bişey içindeki patatesler çok bayat kayış gibi ve tuhaf kokuyor asla tavsiye etmiyorum hataylılara hakaret gibi bi döner resmen

Burak Taha AKKUŞ
Burak Taha AKKUŞ 10 ay önce

Çiğ et koyup tatsız tuzsuz bir şey yollamışlar asla tavsiye etmiyorum 1 yıldızı bile hak etmiyorlar

kaan bağcı
kaan bağcı 11 ay önce

Beğenmedim açıkçası Hatay döner değil bu

İdris KILIÇ
İdris KILIÇ bir yıl önce

Dürümde tad yok tuzsuz beğenmedim. Ve çokta pahalı 130 TL ödedim. Aynı paraya kırmızı et döner veriyorlar.

HAMİT ALKAZAK
HAMİT ALKAZAK bir yıl önce
BAHRİ SİDAL
BAHRİ SİDAL 2 yıl önce
Hüseyin Demirtaş
Hüseyin Demirtaş 2 yıl önce
tolga türkel
tolga türkel 2 yıl önce

Gayet başarılı ayrıca eve sipariş çok hızlıydı. Beyaz motorlu kurye arkadaşa teşekkürler.

İletişim Bilgileri
0505 636 76 76
Dönerci
4.2 / (30 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.