Aksu
Hayatımda yediğim en kötü döner+köfte zehirlenmek isteyen buraya gelsin ben Hataylı olmama rağmen ismimizin bu kadar killenmesine çok üzüldüm hatayla bir alakası yoktur şiddetle tavsiyemdir gitmeyin
Yaparsa mahir usta yapar ????
3 kez dedimki turşusuz dedim turşulu yollamışlar yemek 50 Dakikada geldi son paramla yemek yiyim dedim onunda zehir ettiniz
Önceden çok istiyorduk çok iyi geliyordu sonradan çok bozuldu peçete göndermekten acizler , aradığımızda indirim diyip bize daha pahalıya satıyorlar
40 dakika bir ürünün siparişini bekledik çok ilgisiz bir ortam var şahsen bu kadar deri parçasının çıkması hiç normal değil
Bunu yicegime bok yeseydim daha mutlu olurdum. 4 döner siparişi verdik 1 tanesi gelmedi. Siparis notunda sossuz patatessiz vs diye soyledik tum durumleri corba yapmis oyle yolladi. Bir tane dönerin kıl çıktı, deri çıktı, kıkırdak çıktı. Hayatimda yedigim en kötü doner hatta yiyecekti. Gerçekten marketten kek alsam jelibon alsam daha guzel tadı daha cok doyurur. Yolladiklari dürüme bak sanki tavuk çorbası yiyorum ekmek arasi. Rezalet bir isletme umarim batarsiniz. O siparişi alan kadına da soyleyin azicik dinlesin siparis notunu he diyip gecistiriyor durumleri pic ediyor
Herzaman sipariş veriyorum .telefonda sipariş alan bayan arkadaş oldukça mütevazi . Paketimiz her zaman çok hızlı bir şekilde geliyor teşekkürler ???? çok lezzetli ❤️
| 0537 557 10 22 |
| Dönerci |
| 3.5 / (128 yorum) |