Antakya
Aklı olan gitmez içerde fare gördük durumun icind et yok ful patatez var sohuk geldi çok bekledik Orkun ısıtmak gelmeli
Et yemenize zorluyor. Yanınızda misafir var, bilerek bastıra bastıra et yiyin abi et güzel abi diyor. Menülerde grama göre 3 seçenek var ve en pahalısını almanız için defalarca DOYURUCU OLAN BU DİĞERLERİ YETMEYEBİLİR diyor. Rezillik.
I love the food there. The people and the chef were so nice to us. In my opinion nothing can compare to those chicken and beef wraps. They need to have their own restaurant because it was that good. We were about to walk by the little slice of heaven but we stopped and ate THE BEST DONNERS in the WORLD!!!!!!!
Hiç yorumlara bakmadan buraya geldim ve bu büyük bir hata oldu. Hayatımda yediğim en kötü tavuk dürüm; tavuklar çiğdi. Yedikten bir saat içinde midem bozuldu. Bu yorumu görüyorsanız kendinizi kurtarın ve başka bir yere gidin.
Dürümler büyük doyurucu ve lezzetli
Et iskender siparisim 1 saatte geldi. Soguktu. Et ne ne etiydi kim bilir 2 3 catal zorla yedim. Mideme agri girdi. Bir bufeden kasarli tost yiyin daha iyi. Bedava verseler kendinize sayginiz varsa ekmege tuz dokup yiyin yine de yemeyin.
İçinde 3 parça tavuk var bide basmışlar sosu tavuk döner diyorlar sakın gitmeyin
| 0552 691 64 63 |
| Dönerci |
| 3.3 / (81 yorum) |