Hatay Antakya Döner

Hatay Antakya Döner

Antakya

Yorumlar
Taha Bulut
Taha Bulut 3 hafta önce

Aklı olan gitmez içerde fare gördük durumun icind et yok ful patatez var sohuk geldi çok bekledik Orkun ısıtmak gelmeli

Volkan Oruç
Volkan Oruç 4 hafta önce

Et yemenize zorluyor. Yanınızda misafir var, bilerek bastıra bastıra et yiyin abi et güzel abi diyor. Menülerde grama göre 3 seçenek var ve en pahalısını almanız için defalarca DOYURUCU OLAN BU DİĞERLERİ YETMEYEBİLİR diyor. Rezillik.

Christian Cabrera
Christian Cabrera 2 ay önce

I love the food there. The people and the chef were so nice to us. In my opinion nothing can compare to those chicken and beef wraps. They need to have their own restaurant because it was that good. We were about to walk by the little slice of heaven but we stopped and ate THE BEST DONNERS in the WORLD!!!!!!!

İbrahim
İbrahim 3 ay önce
Faruk
Faruk 3 ay önce
vivek mannava
vivek mannava 4 ay önce

Hiç yorumlara bakmadan buraya geldim ve bu büyük bir hata oldu. Hayatımda yediğim en kötü tavuk dürüm; tavuklar çiğdi. Yedikten bir saat içinde midem bozuldu. Bu yorumu görüyorsanız kendinizi kurtarın ve başka bir yere gidin.

OYUN TİTANI
OYUN TİTANI 4 ay önce

Dürümler büyük doyurucu ve lezzetli

Ahmed Muhammed
Ahmed Muhammed 4 ay önce
dilara ayas
dilara ayas 4 ay önce

Et iskender siparisim 1 saatte geldi. Soguktu. Et ne ne etiydi kim bilir 2 3 catal zorla yedim. Mideme agri girdi. Bir bufeden kasarli tost yiyin daha iyi. Bedava verseler kendinize sayginiz varsa ekmege tuz dokup yiyin yine de yemeyin.

Seçkin tuna Özdoğan
Seçkin tuna Özdoğan 5 ay önce

İçinde 3 parça tavuk var bide basmışlar sosu tavuk döner diyorlar sakın gitmeyin

İletişim Bilgileri
0552 691 64 63
Dönerci
3.3 / (81 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.