Patnos
Cidden döneri aşırı yağlı ve ekmeği bildiğin hamurdu pek yenilecek gibi değildi hijyen desen sıfır bir daha asla orda yemek yemeyi tercih etmeyeceğim :(
Ufak hijyen sorunları dışında güzel,ortalama bir öğrenci dönercisi.
Yemek için çok çabaladım yufka tamamen iptaldi çiğ börek gibi
Patnostaki i Doneri güzel olan 2 3 yerden biri ama üs kata yemek yeme yeri var ama duman altı yağ kokusundan geçilmiyor duvar larda aşırı pis bı bayram temizliği şart ama son iki haftadır donerleri kokuyor bozuk patades koyurlar ektira süs biberi koyun diyoruz hiç koymuyorlar bişey demiyoruz 20 tane biber veriyolar geçende 2 tam ekmek söyledik zurna getirmiş
Siparişimin yarısı yenmişti getiren kişiyo sorduğumda ise beyenmiyosan yeme dedi kolamıda çalkalamıştı açtığımda fışkırdı kesinlikle çok saygısızcaydı böyle bir şeyi kabul etmiyorum
Dürüm istedim etten çok patates vardı verdiğm paraya değmiyor maalesef
| Dönerci |
| 3.3 / (141 yorum) |