Hasköy
Gittik bulamadık....
Tavsiye üzerine gitmiştim. Çok yağlıydı. Yağlı kısımları çiğne çiğne yutamadım.
Yeri şoktan ileride solda, çok yağlı ve nakit porsiyon 23, ayran 2 lira. Ana yoldan çok kısa sapiyorsunuz
Temiz ve üçret olarakta memnun kaldık.
| restaurantguru.com/Has-Doner-Haskoy |
| Dönerci |
| 3.9 / (40 yorum) |