Merkez
İftar için buradaydım güzeldi. Kasa görevlisi Fadime hanıma ilgi ve alakası dan dolayı teşekkür ederim.
Çok kaabalık ve ufa bir şube özellikle ödeme sırası biraz sıkıntı. Onun hariçi fena değil.
Ramazanda eğer oruç değilseniz rezil bir muamele çekiyorlar.
Bugün bu döner lokantasında yemek yeme fırsatım oldu ve gerçekten memnun kaldım. Öncelikle dönerin lezzeti çok iyiydi, eti hem yumuşak hem de oldukça lezzetliydi. Porsiyon gayet doyurucuydu ve yanında verilen garnitürler de taze görünüyordu. Özellikle ekmeğin sıcak olması ve dönerle uyumu hoşuma gitti. Mekânın temizliği de dikkatimi çekti. Masalar düzenliydi ve ortam genel olarak ferah bir görünüme sahipti. Çalışanlar da ilgili ve güler yüzlüydü, siparişimiz hızlı bir şekilde geldi. Yoğun olmasına rağmen servis çok fazla gecikmedi. Fiyat konusunda da porsiyon ve lezzete göre gayet makul olduğunu düşünüyorum. Hem hızlı bir şekilde karnını doyurmak isteyenler hem de lezzetli bir döner yemek isteyenler için güzel bir seçenek. Yolum tekrar düşerse yine uğramayı düşünürüm. Döner sevenlere tavsiye ederim.
Yemeğim geç geldi hiç memnun olmadım
yemek gelmedi
Yani geldik gördük yedik şimdide gidiyoruz
Herşey lezzetliydi.
Çalışankar çok iyi,herşeyimizle ilgilendiler keşke hergün buraya gelebilsem
Herşey çok güzeldi. Mustafa abiye hizmetinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.
Sınıfça geldik gayet iyiydi tavsiye ederim garsonlar ilgiliydi
Gayet iyiydi biz sinifca gittik cok memnun kaldik tavsiye ederiz garsonlar falanda cok ilgililerdi.
Yemekler harikaydı
İlgi alaka güzel özellikle Mustafa şefime teşekkürler
Ailemle birlikte iftar yemeğine gittik Orda hizmet çok kaliteli yoğun olmasına rağmen servis gayet hızlıydı yemekler vaktinde geldi Çok memnun kaldık herkeze tavsiye ederim
Aksaray’a yolun düşerse gitmeni tavsiye ederim personeller çok güler yüzlüydü ortam kalabalık olmasına rağmen yemek sıcacık geldi Mustafa Bayraktar çok güler yüzlü gelen müşterilerle baya ilgiliydi yemekler baya başarılı bir tada sahip gelmenizi tavsiye ederim
Serdar abi adamın kralı çok iyi
Yemekler ve hizmetler çok güzeldi
Bayıldım. Serdar beye teşekkür ederizz fotoğrafımızı çektiği için
| (0382) 502 00 01 |
| www.hasdoner.com.tr |
| Dönerci |
| 4.1 / (3 yorum) |