Has Döner 40 Metrelik Şubesi

Has Döner 40 Metrelik Şubesi

Merkez

Yorumlar
Seyfettin ERTUĞRUL
Seyfettin ERTUĞRUL 24 dakika önce

İftar için buradaydım güzeldi. Kasa görevlisi Fadime hanıma ilgi ve alakası dan dolayı teşekkür ederim.

Sherlock OSMAN
Sherlock OSMAN bir saat önce

Çok kaabalık ve ufa bir şube özellikle ödeme sırası biraz sıkıntı. Onun hariçi fena değil.

Mahmut Yazıcı
Mahmut Yazıcı 2 gün önce

Ramazanda eğer oruç değilseniz rezil bir muamele çekiyorlar.

Recep Kargın
Recep Kargın 4 gün önce

Bugün bu döner lokantasında yemek yeme fırsatım oldu ve gerçekten memnun kaldım. Öncelikle dönerin lezzeti çok iyiydi, eti hem yumuşak hem de oldukça lezzetliydi. Porsiyon gayet doyurucuydu ve yanında verilen garnitürler de taze görünüyordu. Özellikle ekmeğin sıcak olması ve dönerle uyumu hoşuma gitti. Mekânın temizliği de dikkatimi çekti. Masalar düzenliydi ve ortam genel olarak ferah bir görünüme sahipti. Çalışanlar da ilgili ve güler yüzlüydü, siparişimiz hızlı bir şekilde geldi. Yoğun olmasına rağmen servis çok fazla gecikmedi. Fiyat konusunda da porsiyon ve lezzete göre gayet makul olduğunu düşünüyorum. Hem hızlı bir şekilde karnını doyurmak isteyenler hem de lezzetli bir döner yemek isteyenler için güzel bir seçenek. Yolum tekrar düşerse yine uğramayı düşünürüm. Döner sevenlere tavsiye ederim.

kerem üzüm
kerem üzüm 5 gün önce

Yemeğim geç geldi hiç memnun olmadım

Ertuğrul Erbaş
Ertuğrul Erbaş 5 gün önce

yemek gelmedi

allegrii 1
allegrii 1 5 gün önce
POLAT ALEMDAR
POLAT ALEMDAR 5 gün önce

Yani geldik gördük yedik şimdide gidiyoruz

Kaan Avan
Kaan Avan 5 gün önce

Herşey lezzetliydi.

Efe Dutkun
Efe Dutkun 5 gün önce

Çalışankar çok iyi,herşeyimizle ilgilendiler keşke hergün buraya gelebilsem

Kaan
Kaan 5 gün önce

Herşey çok güzeldi. Mustafa abiye hizmetinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.

Mustafa Tas
Mustafa Tas 6 gün önce

Sınıfça geldik gayet iyiydi tavsiye ederim garsonlar ilgiliydi

Gökçe
Gökçe 6 gün önce

Gayet iyiydi biz sinifca gittik cok memnun kaldik tavsiye ederiz garsonlar falanda cok ilgililerdi.

Mustafa Asal
Mustafa Asal 6 gün önce

Yemekler harikaydı

Ömer Can Kopar
Ömer Can Kopar bir hafta önce

İlgi alaka güzel özellikle Mustafa şefime teşekkürler

Mustafa Akdere
Mustafa Akdere bir hafta önce

Ailemle birlikte iftar yemeğine gittik Orda hizmet çok kaliteli yoğun olmasına rağmen servis gayet hızlıydı yemekler vaktinde geldi Çok memnun kaldık herkeze tavsiye ederim

İsmail Akdere
İsmail Akdere bir hafta önce

Aksaray’a yolun düşerse gitmeni tavsiye ederim personeller çok güler yüzlüydü ortam kalabalık olmasına rağmen yemek sıcacık geldi Mustafa Bayraktar çok güler yüzlü gelen müşterilerle baya ilgiliydi yemekler baya başarılı bir tada sahip gelmenizi tavsiye ederim

Azmi Dinç
Azmi Dinç bir hafta önce

Serdar abi adamın kralı çok iyi

İpek
İpek bir hafta önce

Yemekler ve hizmetler çok güzeldi

Fatma Zehra Akkaya
Fatma Zehra Akkaya bir hafta önce

Bayıldım. Serdar beye teşekkür ederizz fotoğrafımızı çektiği için

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.