Yenimahalle
Bacım oturuyo ondan seviom????????
Güzel nezih biryer, binalar ilk yapı olsada dış cepheleri yapılı otopark sorunu olmayan bir yer ve bolca yeşillik var metro ve otobüs durakları yanında daha ne olsun
Güvenli Metro kapısı site ile komşu Otobüse çok yakın Hastene ve okullar yanı başında Yeşillik Basket sahası 2 adet park Otopark gayet müsait Yeterli bence
Biraz sıkıntılı
Toplu ve sakin konutlar
تنمية سكاني