Hadim
Leş gibiydi.Döner söyledik buz gibi geldi
Dürümün yarısı boş ekmek yedik resmen. Eser miktarda tavuk bulunur lavaşın içeriğinde ????
Başarılı
Yemeğin tadını beğendim hizmette güzeldi tavsiye ederim her zaman
Yemeği beğendim gayet lezzetliydi tavsiye ederim herkese
Denemenizi tavsiye ederim herşey güzeldi ilgi alâka vs
Çok güzel bir yer döneri çok güzel çalışan arkadaşlar çok iyi herkese tavsiye ederim harbi döner merkez
| 0530 164 28 01 |
| Dönerci |
| 3.7 / (39 yorum) |