Sürmene
Yer olarak çok güzeldi manzarası harikaydı ancak yemeklerini hiç beğenmedim,fiyatı ortalamanın biraz üstündeydi, et sotesi diğer yemeklerinden yine daha iyiydi,kuzu şişten 1 parça aldım zor yuttum, urfa kebabını kardeşim yedi o da hiç beğenmedi,yemeklerine daha dikkat ederlerse gidilebilir bir yer
Yalnız veya ailenizle hiç düşünmeden gidebileceğiniz, yemek yiyebileceğiniz iyi bir tesis. Konaklama yerleri de var. Manzara , tabiat harika. Denizle iç içe. Sürmene yolu üzerinde, ulaşımı kolay. Otopark var. Menüde farklı çeşitler var. Balık , et, köfte…vb. Sakin ve huzur dolu. Gitmenizi tavsiye ederim.
Ortam güzel sıcak ve samimi fiyatlar uygun manzara harika yine gidecek biz
Ulaşım otobüsle ve munubusle özel arabayla kolay servis hizmet çok iyi mescit lamba ve temizlik çok iyi park sorunu yok
Lux ve Karadenizin birleşimi harika bir mekân kahvaltısı muazzam
Awesome Servixe , Elif was excellent in assisting
Çok güzeldi fiyat inanılmaz uygun lezzetler mükemmel size tavsiye veriyorum mezgit yiyebilirsiniz
Yenilenmiş haliyle hizmetlerini de yenilemişler gördüğüm kadarıyla kahvaltısını beğendik. Gayet yeterli ve fiyata göre gayet iyi. 1 yıldız kırma sebebim sigara içilecek balkon kısmının kaldırılmış olması.
Kesinlikle Of’a geldiğim zaman uğramadan geçmem tertemiz lezzetli hem kahvaltısı güzel hemde yemek leri garsonlarda gayet kibar ve ilgili..????????
| Dinlenme Tesisi |
| 3.9 / (619 yorum) |