HALİL YILMAZ OTOMOTİV

HALİL YILMAZ OTOMOTİV

Tuzla

Yorumlar
OĞUZHAN TR
OĞUZHAN TR 2 hafta önce

Gerek Ersin abi gerek Halil abi mükemmel insanlar, çok seviyoruz, Allah işlerini rast getirsin, İstanbul'un sayılı temiz esnafından. Tüm araçlarıma lastikleri buradan alırım.

Nurullah Koç
Nurullah Koç 2 hafta önce

4 lastik değişimi otomobil bir çok yerde 1000₺ iken 1500₺ çok geldi. Çok olduğunu belirttim fakat normalmiş ilk ve son gelişim oldu

Talip Yavuz
Talip Yavuz bir ay önce düzenlendi

Lastik almak için telefonda görüştüm telefonda görüştüğümüz fiyatın farklı fiyatını söyledi. Soyledikleri fiyatin lastik basi 450 tl altina taktirdim. Yanlış anlaşılma var dedi hadi yanlış anlaşılma olsun takma abi o zaman lastikleri deyince de ağzı alinmayacak küfürlerle üzerime geldi ben sakinliğimi Korumasam büyük sorunlar çıkardı . Yani hiç ana bayi yakışmayan hareketler Sırf bu hareketlerinden küfürden dolayı bu bayiler kesinlikle alışveriş yapmak akil kari degil.. Allaha havale ediyorum.

SALİH DEMİR
SALİH DEMİR bir ay önce

2 .defa gittim Esnaflık adına zerre birşey yok müşteriye üstten bakmalar kibirlenmeler 300 liralık sibop u 2000 liraya kazıklamaya ve zorunlu tutmaya çalşmaları herşeye bir para çkarmaları cabası Allah tan ödeme yapmamştm söktürdüm lastikleri başka bir bayii ye gittim.adamlar aynı lastiği daha uyguna ve daha güncel tarihlisini rotbalans ayarı jantımn yamukluğunu ücretsiz olarak yapıp çaylaraınıda ısmarlayıp uğurladılar ( he bu arada siz siz olun lastik tarihi sormayın pişman olursunuz benden uyarması soru bile sormayın

AgL
AgL bir ay önce
Furkan
Furkan 2 ay önce
Kadir Dağlı
Kadir Dağlı 2 ay önce

Az önce patlak lastik için gittim. Kış lastiği değişimden daha çok para kazandıkları için lastik tamiratına vakit ayırmadıklarını söyledi arkadaş. Esnaf ahlakına uymadığını söyledim yüzüme bile bakmadı servis lastiği değiştirmeye devam etti. İkinci ve son gidişim oldu. Esnaflığı öğrenmeleri temennisi ile uğurlar ola.

Mustafa Çolak
Mustafa Çolak 3 ay önce

Halil abim gerek esnaflığıyla gerek muhabbeti sohbetiyle on numara insan herkese tavsiye ederim Enflasyona kafa tutan fiyatlar Halil abimden fiyat almadan jant lastik almayın

Orhun Altunkozaoğlu
Orhun Altunkozaoğlu 3 ay önce
Coşkun Kavlak
Coşkun Kavlak 4 ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.