Hakkari Devlet Hastanesi

Hakkari Devlet Hastanesi

Merkez

Yorumlar
Gülsün Farisoğlu
Gülsün Farisoğlu bir ay önce

Aldığımız randevular sürekli iptal ediliyor, ya yeterli hekim konulsun yada haftalar öncesinden alınan randevuları birkaç saat sonra iptal olmasın.

cihan duran
cihan duran 4 ay önce

Hastalarla pek ilgilenmiyorlar

Nusret KESKİN
Nusret KESKİN 5 ay önce
Sedat Atalay
Sedat Atalay 6 ay önce

Doğan Mürşit bey ve yanındaki Efe isimli çömezi benimle bilhassa ilgilendiler, patofizyo birşeylerden bahsetti ama o kısmını anlamadım, sağolsun varolsun böyle ilgili doktorlarımız sayesinde hayattayız.

Harun Kaya
Harun Kaya 9 ay önce

Ben bu kadar rezalet doktor ve sekreter tayfası görmedim davranışlar hal ve hareketler hepsi kaba hastaya özen yok hiçbirinin aldığı maaşı hakettiğini düşünmüyorum az aklınız varsa Vana gidip orda tedavi olun

Vahap Tek
Vahap Tek 10 ay önce
GÜLÇİN DİNDAR
GÜLÇİN DİNDAR 10 ay önce
Yahya Akdoğan
Yahya Akdoğan 11 ay önce
Fethullah Çelik
Fethullah Çelik 11 ay önce

20 gün boyunca hastanede kaldık.hemşirelerin hastalara ilgileri mükemmel hele ki kardiyoloji bölümünde çalışan hemşireler... Hastanenin iki sıkıntısı var 1.nci'si pencereler çok eski olduğu için kenarlarından baya rüzgar kaçırıyor buda odayı buz gibi yapıp hastanın iyileşme süresini uzatıyor. 2.nci'si ise belki komik olacak ama Sabah akşam sürekli yemeklerde MAKARNA veriliyor :) buna'da bi çare bulunursa seviniriz:)????????

Arzu Büyüktuna
Arzu Büyüktuna bir yıl önce

Kadın doğum bölümü dehşete düşürüyor insanı gerçekten! 4 randevudur gidiyorum ve 1 kere dahi bebeğimin ultrason görüntüsünü alamadım. Kağıt bitti diyor. Son kağıda kadar aklınız nerede mesela neden takibi yapılmıyor? Gidiyorum yine bu sefer de düzgün basmıyor görüntü net değil. E tamirini yaptırmak için neyi bekliyorsunuz? Bir daha bu zamanlara dönemeyeceğiz hangi anne görüntüyü almak istemez ki hatıra olarak. Rezalet. 2 kadın doğum odasından sadece 1 tanesi görüntü basıyor bu arada diğer makine de o özellikle yokmuş eğer yalan yada bahane değilse :) ayrıca uzandığımız sedyeye serilen örtüler lekeli. Mikrop yuvası adeta. Her hasta için değiştirilmediği gibi, pis olan örtüyü de kaldırıp atmaya gayeleri yok. Hayatımda ilk defa böyle bir deneyim yaşıyorum ve buna mecbur bırakılmış olmamız da cabası! Burada özel muayenehane yok, özele gitme yada ekstra bir devlet hastanesi seçme durumumuz yok. Bu sorumsuzluğa bir çare bir denetim şart!

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.