Ağaçören
Bu kadar kaba saba bi kadin olamaz.degisimde zorluk cikartiyor.sülük sakin almayin.once musteri memnuniyetini ogrenin
1 sene önceye kadar sürekli alışveriş yapardık burdan ailemle beraber ama son zamanlarda buradaki bayan kaba Saba konuşmaya başladı terslemek felan yakışmadı artık 1 yıldızı bile hak etmiyor.
Çok güler yüzlü bir aile yönetiyor, her türlü soruna sıkıntıya doğal yollarla çare buluyorlar sağolsunlar
Favori dükkanım. Çok güleryüzlü ve ilgililer ????. Ayrıca malları da çok kaliteli kesinlikle alışveriş yapılmalı.
Large choix d herbes aromatiques et médicinales
Kaliteli,guvenilir,vazgecilmez aile aktarimiz.tavsiye ederiz.
| Aktar |
| 4.3 / (22 yorum) |